sunnuntai 1. syyskuuta 2013

Lately

Täällä päässä riittää kiirettä vähän turhankin paljon, niinkun taas tästä melkeen viikon kestäneestä blogihiljasuudesta ehkä voi päätelläkin. Mä yritän olla tuntematta syyllisyyttä tästä bloggaamattomuudesta, mut silti vaan tunnen. Siispä ihan oman mielenrauhan takia tulin purkamaan tänne vähän kuulumisia ja kameran (taas olematonta) kuvasaldoa, vaikka nytkin mun pitäis olla ahkerasti ton kouluhommakasan kimpussa, joka on kerennyt kasvamaan jo uhkaavan korkeeksi, kun en oo kerennyt (=saanut aikaseksi) niitä viikon aikana tehä..

Mun päivät on viime aikoina lähinnä mennytkin koulun jälkeen kavereiden kanssa, ja kotiin oon tullut melkeen aina illalla väsyneenä, joten oon syyllistyny sekä blogin että koulujuttujen kanssa siihen niin perinteiseen "no ehkä mä sit huomenna.." tekosyyhyn.
Jos mä nyt jotain viimeapäivistä kertoisin, niin niihin on sisältynyt paljon sitä kavereiden seurasta nauttimista, vedet silmissä nauramista, ihan liikaa rahan tuhlausta ulkona syömiseen, hetkestä nauttimista ja liian vähän nukkumista.
_MG_4946IMG_4822
_MG_4927
IMG_4840
IMG_4842
Eilen mä myös istahdin piiitkästä aikaa kampaajan penkille (viimeks taisin sellaisella istua tasan vuos sitten hups!). Tai jos tarkkoja ollaan niin tulevan kampaajan penkille, nimittäin mun yhden parhaimmista kavereista, joka opiskelee amiksessa kampaaja-alalla. Sain siis leikkauksen ja kunnon hemmotteluhoidon (mm. päähieronnan) ilmaseksi! Pituutta lähti pisimmistä kohdista 10 senttiä, mut sitä ei kovin helposti heti näe. Mä taidankin olla ainut joka sen kunnolla huomaa, koska harjatessa tuntuu ihan et nää loppuis kesken! En tajunnu ottaa kunnon ennen–jälkeen kuvia näistä, mut tässä nyt jonkunlaiset kuvat havainnollistamiseen:
PicMonkey Collage2
Nyt mä lähen viettelemään loppuiltaa kavereiden kanssa. Pahottelut näistä turhaakin turhemmista kuvista, ja pitäkäähän teki kiva lauantai-ilta!

122 kommenttia:

  1. oot niin kaunis ja aivan ihanat hiukset!! :)♥

    VastaaPoista
  2. Ihania kuvia niinkun aina! Mitä tossa smoothiessa on? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siinä on sellanen pakasteista löytyvä Rainbown smoothie hedelmämix pussi, desi vaniljajugurttia ja desi appelsiinimehua :-)

      Poista
  3. Ootko värjänny sun hiuksia?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En värjänny, ja sen takia mul onkin toi järkyttävä juurikasvu heh :D yritän kasvatella siis omaa väriä takas :-)

      Poista
  4. Sun hiukset on ihan täydelliset!♥

    VastaaPoista
  5. millä muokkaat kuvasi? o: etin nimittäin uusia muokkausohjelmia mutten oo löytäny mitään kivaa mikä olisi ilmainen koneelle ladattava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä muokkaan photoshop elementsissä, joka kyl maksaa jonkun verran :/

      Poista
  6. Onks toi starbucks muki se minkä ostit Losista?? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi kyl näyttää vaan sellaselta pestyltä mukilta missä ne juomat tulee :D Ne mitä voi ostaa on erilaisii

      Poista
    2. Ei oo, toi on siis just sellanen ihan tavallinen frappuccino muki, jonka mä ihan huvikseen säästin köpiksen lentokentältä :p

      Poista
  7. Haha, mun serkkuki o amiksessa kampaaja-alalle yrittämässä ja samassa paikassa taitaa sun kaa asustaa! :D

    VastaaPoista
  8. ihanat hiukset! itellä kans keskiviikkona piiitkästä aikaa kampaaja ja oon tosi innoissani, viimeinkin sain ajan varattua. siinä tuolissa istuessa vaan tulee jotenkin niin rentoutunut olo :D käy kyllä kateeks ku vielä tollasen päähieronnanki sait!

    http://emmaelviiran.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. Voi miten kaunis oot<3 ja sun hiukset on upeet! :)

    VastaaPoista
  10. Tehtiinkö sulle liukuvärjäys, näyttää siltä? Hienot hiukset! :)
    +ymmärrän että kiireitä tulee lukioon mennessä mutta sulta on niin piristävää lukea pieniäkin postauksia! :) oot ihana! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heh ei tehty, toi on vaan juurikasvua edellisestä värjäyksestä :p Mut kiitos ja niin kiva kuulla! :-)

      Poista
  11. Tää sun blogi on jotain, uskomatonta! Tää on aivan ihana, kuten sinäkin♥:') Ehdottomasti lempiblogi!

    VastaaPoista
  12. Voi oot niin suloinen! Vaikka oot mua rutkasti nuorempi, niin odotan aina sun postauksia. Sulla on tosi makeita kuvia ja ihanan huoliteltu blogi :) Kivaa syksyä! xx

    VastaaPoista
  13. Ihan super ihanat hiukset !(:
    Mistä noi iPhone kuoret on, ihan sairaan söpöt !!(;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on Marc Jacobsin kuoret (-:

      Poista
    2. No tiiätkö onks se joku nettikauppa vai mikä ?:D (:

      Poista
    3. Mä ostin ne köpiksen lentokentältä, mut varmasti jostain netistäkin voi noita tilata :-)

      Poista
    4. Ne on niin ihanat !!(;
      Voisitko muuten tehdä postauksen missä näytät kaikki sun iPhone kuoret ?(:
      Ja mikä iPhone sul on ?(;

      Poista
  14. Aivan ihanat noi sun hiukset<3 voisitko tehdä niihiin liittyvää hiustenhoitopostausta siitä miten hoidat sun hiuksia? Millä objektiivillä oot muuten kuvaillu tän postauksen kuvat? Oot kyllä aivan super nätti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oonkin miettinyt et voisin sellasen tässä lähiaikoina tehä :) ja nää on kuvattu canonin satamillisellä!

      Poista
  15. Vautsi vau ihan huiput hiukset! (:

    http://polishedxpink.blogspot.fi

    VastaaPoista
  16. sulla on niin kadehdittavan pitkät hiukset! :) i like that, koska itse kasvatan hiuksia.

    VastaaPoista
  17. Oi oot niin järjettömän kaunis! <3

    VastaaPoista
  18. älyttömän kivat noi sun hiukset ! :)

    VastaaPoista
  19. ihana postaus!♥ sun blogis on jotain niin mahtavuutta!(--: tykkään tosi paljon noista ruokakuvista, ite haaveilen starsbucks tuollasesta mukista. :3 sullon ihan sikaihanat hiukset, ihan huippu kuva toi missä sun hiukset näkyy kiharana takaapäin, love it!♥ jatka samaa mallii, tää blogi on mun lemppari!(: oon aina ihan innoissani ku nään et oot postannu :-D


    rosamarien.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana kuulla, kiitti paljon! :-)

      Poista
  20. Noi hiukset on täydelliset!! (: Mistä toi lautanen ja tarjotin on ostettu?
    oot älyttömän kaunis!! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lautanen on Tigeristä ja tarjotin on kai Sinooperi homestoresta :)

      Poista
  21. minkä pitunen oot? (: ihana blogi sulla!! ♥

    VastaaPoista
  22. aivan upeet noi uuet hiukset ♥.♥

    VastaaPoista
  23. Mukavaa et sulla menee hyvin ja on paljon kavereita yms (: Mut lukiossa kannattaa tosissaan panostaa myös siihen opiskeluun. Lukiolaiselta vaaditaan paljon enemmän (mm. itsenäistä opiskelua) yms. kuin peruskoulussa. Kokoajan on pysyttävä mukana sillä muuten hukkuu nopeeseen tahtiin. En halua mitenkään erityisesti pelotella..
    Tsemppiä kuitenkin luokioon ja muutenkin koko syksylle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyl totta, pitäis vaan saada jostain vedettyä se lukumotivaatio ja ihan vaan ottaa itteään niskasta kiinni.. :D Oon vaan tottunut yläasteella siihen että oon vaan kuunnellut hyvin tunnilla ja kokeissaoon pärjännyt kertaamalla niihin päivää ennen koetta, niin nyt vaan pitäis vaihtaa koko lukutekniikka yhtäkkiä ihan toiseksi.. Mut kiitos paljon tsempeistä ja kivaa syksyä sullekin! :-)

      Poista
    2. ihan rauhassa nyt, kyllä niistä kokeista juuri myös lukiossakin pärjää sillä että kuuntelee asiat tunnilla ja parina vikana iltana kertaa tärkeet asiat kirjasta :D Tottakai jokainen oppii eritavalla jne, mutta itselläni ainakin toi on ihan riittävä ja numerot keskimäärin 8-9 enkä mitään 10 tavoittelekkaan.

      Poista
  24. näyttääpäs hyväkuntoisilta ja sileiltä nuo siun hiukset ;)

    VastaaPoista
  25. Tiesitkös että sun blogin kuvia on ihan sikana We♥it:ssä? Haeppa sieltä hakusanalla aadaviola ! Halusin vaan ilmottaa, koska sun copyt ja näin :DD mut ihania kuvia taas kerran♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu tiiän, ei sille oikeen voi mitään :) kiitos!

      Poista
  26. Haluutko auttaa :( mulla on pitkät, värjäämättömät hiukset, mutta karheat ja kuivat. Mitä teen? Oon leikannu näitä jo paljon, siis kuivimpia hiuksia, mutta edelleen näissä on kuivuutta. Ja Nii. Auta mua :( sun hiukset näyttää niin hyväkuntosilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lopeta lämpökäsittely, se auttaa. Ja jos leikkaat itse, niin kannattais antaa kampaajan leikata, mullakin katos kuivat latvat kun käväisin kampaajalla ja jätin suoristusrautaa ym. vähemmälle.

      Poista
    2. Toi lämpökäsittelyn pois jättäminen vaikuttaa melko varmasti tosi paljon niiden kuntoon, ja kannattaa myös kokeilla hiusnaamioita ja hiusöljyä, jotka mulla on ainakin pehmentäny niitä paljon :-)

      Poista
  27. Sä olet tyttö niin upea ja kaunis! Niin luonnollisen ja vaan yksinkertasesti aivan hirmusen kauniin näköinen <3

    VastaaPoista
  28. Ihanat ruokakuvat! Ihanat hiukset! Ihanat kiharat! Ihana postaus!

    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  29. mua ärsyttää ihan hullusti kun sun naamasta näkee että käytät liian vaaleeta meikkivoidetta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miten se on sulta pois?? :D

      Poista
    2. Öö... Ei ainakaan mun mielestä..?

      Poista
    3. Miks pitää aina ettii joka asiasta jotain miinuksia?
      Mua ei ainakaan tollanen asia edes häiritse.

      Poista
  30. Oot niin kaunis! <333 Sun hiukset on ihanat!

    VastaaPoista
  31. Awww, Aada oot niin nätti ja sun kuvat....
    Käytkö kurkkaa myös meijän blogin (jos siltä läksyvuorelta kerkeät:)
    http://anniaurora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  32. ootko koskaan varjänny tukkaa, toi on nimittäin tosi kivan värinen ja sit viel et voitko tehä jotin ruokapostausta ku noi sun ruokakuvat näyttää niiiin hyviltä :-) !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon värjänny monta kertaa, mut nyt oon pysytelly jo monta vuotta omassa värissä (jos vuos sitten laitettuja raitoja ei lasketa) :-) Ja juu voin miettiä!

      Poista
  33. oot täydellinenn!♥ Mikä iphone sulla on? :)
    RAKASTAN SUN BLOGII!!♥ sulla on kivat hiukset!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muistathan, että kukaan ei ole täydellinen, on aadallakin niitä vaikeita aikoja elämässään ja menkkoja ja riitoja ja ties mitä

      Poista
    2. Kukaa ei oo täydellinen niinkuin edellinen ano sano!
      Aadalla on iphone 5 valkosena:)

      Poista
  34. oon kateelline ku ooot noicrikas)"()(I

    VastaaPoista
  35. mikä toi objektiivi on joka noissa kuvissa vilahtaa ? :)

    VastaaPoista
  36. Oi, oot super kaunis! Tää sun blogis on niin ihanan tyylinen ja aina upeita kuvia :) Muuten mitä kuvanmuokkaus ohjelmaa käytät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aada käyttää photoshop elementsiä

      Poista
  37. onks noi sun vaaleet dr.denimit korkeevyötäröiset?:):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kai sellaset ihan normivyötäröiset! :)

      Poista
  38. kaunistus ja ihanat hiukset:3!

    VastaaPoista
  39. liian ihania kuvia ja ihanat hiukset <3!

    VastaaPoista
  40. hei ku olit kööppenhaminassa ni myytiinkö siellä baby lips:ejä? niitä huulirasvoja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ainakaa törmänny niihin missään!

      Poista
  41. sun kuvat on tosi hyvälaatusia ja selkeitä! kaikissa sun kuvissa ruoka on ihanan näköstä ja jaksan aina lukea jokasen postauksen loppuun asti. Itse olen joka päivä sellanen "Just do it. Tomorrow..." tyyppinen henkilö :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, tosi kiva kuulla :) Ja hehee sama vika siis molemmilla.. :D

      Poista
  42. kun et viimeksi vastannut niin laitan uudestaan eli mitkä on sun lempparari vs tuoksut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai sori, mun lemppareita on Mango Temptation, Pure daydream ja coconut passion! :-)

      Poista
  43. ensimmäinen kuva on kuin suoraan we♥it:stä! :) aivan ihania kuvia taas kerran ja upeat nuo uudet hiukset! :) sun blogi on mun yks lemppareista! :)

    http://mymustacheworldblog.blogspot.fi/ ♥

    VastaaPoista
  44. woou hitsit noi käy sulle hyvin !! :o upee oot

    VastaaPoista
  45. onko sulla jotain yhteistyökumppaneita? keitä? mitä saat niiltä vastineeksi mainostamisesta? ois tosi kiva jos vastaisit koska haluisin itekkin yhteistyökumppaneita blogiin mutten tiedä mitä hyötyä siitä on mulle että mainostan niitten tuotteita? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei oo vielä/tällä hetkellä mitään yhteistyökumppaneita, ja en muutenkaan oo ikinä niitä niin kovasti halunnu että olisin ottanut mihinkään ite yhteyttä :) Mut siis yleensähän yhteistyökumppaneilta saat niiden tuotteita vastineeksi siitä että mainostat niitä omassa blogissa.

      Poista
  46. I really like your hair. Nice pictures. (:

    VastaaPoista
  47. Oi noi uudet hiukset on kyllä aivan ihanat !!! Ja hei ihana blogi, liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  48. Siis ootko sä -97? Luulin et olisit 13-14 :D

    VastaaPoista
  49. Satuin unohtamaan tän blogin koko kesäksi ja mikä iloyllätys ku muistin tän olemassa olon :-) ei tarvi koko aikaa pyydellä anteeks postaamattomuutta ja postaat sitten kun on aikaa ja tekee mieli, oot huippu sulonen tyttö varustettuna upeilla hiuksilla huh!=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ihana, tälläsiä kommentteja on aina superkiva saada! :-)

      Poista
  50. Kuka ottaa nuo kuvat susta, muutku sä ite? LoVe It♥

    VastaaPoista
  51. Tää oli just kiva postaus, arkiset asiat kiinnostaa ainakin mua aina :) Ihanat hiukset sulla :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  52. mistä toi sun kukkatoppi on?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sen pari vuotta sitte Espanjasta, muistaakseni jostain Shana nimisestä kaupasta :)

      Poista
  53. Nice blog of yours. Photos are really lovely.

    How about following each other? Let me know what do you think.

    Dont forget to visit my blog:

    http://cantellyou.blogspot.com

    VastaaPoista
  54. Onks sulla lukiossa pitkä vai lyhyt matikka ja mikä sun yläasteen päättäriasrvosana siitä oli?:) oisin tosi kiitollinen jos vastaisit tähän.. Ja onko tuntunu matikka nyt lukiossa vaikeelle?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on lyhyt matikka, huolimatta siitä et päättötokarissa mulla siitä olikin kymppi, heh.. :D Ja en osaa vielä sanoo koska mulla alkaa se vasta nelosjaksossa :-)

      Poista
    2. Okei, kiitos:)! Osaatko sanoa et millä perusteella tai et minkä takia valitsit sit sen lyhyen, vaikka saitkin 10 päättäriarvosanaks? :)

      Poista
    3. Ja mikä oli sun päättötodistuksen keskiarvo?

      Poista
    4. En vaan jotenkaan nähny sitä pitkää matikkaa ihan ehottoman tärkeenä ajatellen mun tulevaisuutta, ja matikka ei mua hirveesti muutenkaan kiinnosta :P Ja päättötokarin ka oli mulla 9.3 :-)

      Poista
  55. Ihania kuvia!♥ Mun serkku ja mun sisko sano että mä oon sun nälönen ja mun nimi kans Viola :D

    VastaaPoista
  56. voi eiiii..tää sun blogi on vaa niin täydellinen ! ♥ ja nuo kuvat !!

    http://marisbloggerr.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  57. Ootko tuoksutellut victoria's secretin Pure seductionia, love spelliä, such a flirtiä, sheer lovea tai mango temptationia ku mietin et mitä mieltä oot niistä jos muistat yhtäkään?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo oon tuoksutellu ja osan noista omistankin :) Mango temptation on noista ehoton lemppari ja such a flirt on kans ihana! Love spellistä en ite tykkää oikeestaan yhtään, ja pure seduction ja sheer love on ihan ok :-)

      Poista
  58. Mitä juokset yleensä coopperissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meil ei oo ollu ikinä coopperia, mut tonniviissatasesta oon yleensä saanu 7 minuuttia :)

      Poista
  59. MIKÄ OOT HOROSKOOPILTA VASTAA :)

    VastaaPoista
  60. TEE MY DAY POSTAUS!!

    VastaaPoista
  61. Ihanat hiukset! Miten teit nuo kiharat? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein ne meijän ikivanhalla kiharrinpuikolla josta on kulunu pois merkki yms.. :P

      Poista
  62. voisitko tehdä joku viikonloppu, mydayn

    VastaaPoista
  63. Millä' värillä oot värjänny noi blodit tossa jälkeen kuvassa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis en värjänny niitä mitenkään, toi on vaan hassussa valossa otettu niin näyttää siltä :P

      Poista
  64. Kuinka vanha oot? :) Eksyin sun blogiin youtuben kautta ja vaikutat tosi positiiviselta ja ihanalta ihmiseltä♥

    VastaaPoista
  65. Miks et enää postaa koskaan alan kyllästyä näihin samanlaisiin ja tylsiin postauksiin

    VastaaPoista
  66. hei tiskaatsä aina tota sun staremukii :D

    VastaaPoista
  67. sulla on oikeesti niin raikas blogi, ja tosi hyvälaatusia kuvia! :)

    VastaaPoista
  68. Olisin oikeesti tosi onnellinen jos vastaisittähän mun kysymykseen, vaikka tästä postauksesta on jo iäisyys aikaa! :D Eli mitä tossa mukissa on? Smoothietako? Olisi kiva jos viittisit laittaa ohjeen mulle. :)

    VastaaPoista