tiistai 6. elokuuta 2013

Heinäkuun suosikit

Uploaded from Photo Slice
Mä luulin jo väsäilleeni tän postauksen kokonaan valmiiksi ja kirjotin piiitkät sepitykset, mutta luonnoksista äsken tän avattuani tää päättikin ammottaa valkosena tyhjyyttään.. No, ei auta muuta kun kirjoitella koko sepostus nopeasti uudestaan.. Eli tulin siis jo tuttuun tapaani vähän näin Matti Myöhäsenä mun heinäkuun suosikkeja vielä vinkkailemaan, vaikka ensin ajattelinkin nämä kuukauden suosikit jättää edellisen kuukauden osalta kokonaan välistä, koska en kyseisellä ajanjaksolla kovin montaa uutta lempparia löytänyt. Melkeen koko kuukausi tuli nimittäin vieteltyä kesäisen rennosti ilman meikkiä, joten sen takia ei tälläkertaa noussut siltä taholta uusia suosikkeja. Muutamiin muihin asioihin kuitenkin heinäkuussakin tykästyin, joten joitain asioita olis kuitenkin siis nyt luvassa.

Koko heinäkuu hujahti ihan älyttömän nopeesti (okei, tän saman voisi varmaan todeta jokaisen kuukauden jälkeen), mutta paljon ehti kyllä tapahtuakin! Heinäkuu on aina ollut mun ehdoton suosikkikuukausi kaikista, ja tälläkään kertaa heinäkuu ei todellakaan tuottanut pettymystä! Mennyt kuukausi olikin ehkä parhaimpia mitä mulla on tänä vuonna vielä ollut, ja tuli koettua monia asioita jotka tuun muistamaan varmasti vielä pitkään. Ehkä mahtavin kokemus oli asustella puolet siitä Kööpenhaminassa, mutta myös omista synttäreistä, Summer up festareista, saaristo reissusta ja vaikka mistä muistakin asioista jäi ihania muistoja.
PicMonkey Collage
Nyt ei kuitenkaan enempää heinäkuuhehkutusta, vaan niihin suosikkeihin! Jostain syystä mä oon hullaantunut täysin tällä hetkellä mangoon kaikissa sen muodoissa! Etenkin mä rakastan mangon tuoksua Victorias secretin Mango Temptationissa, Bath & body worksin käsidesissä ja The body shopin mangorasvassa (en voi hehkuttaa sitä liikaa!), mutta oon myös hulluna mangoon ihan sen syötävässä muodossakin, eli niin tuoreena, jäädytettynä, jugurttina, smoothiena kuin sorbettinakin.
_MG_2861
Pariin ihonhoitotuotteeseenkin heinäkuussa kerkesin tykästyä, ja niistä toinen on tää apteekista ostettu La Roche-Posayn kasvorasva. En oo vielä aikaisemmin kohdannutkaan yhtä hyvää kosteusvoidetta, nimittäin tää yksilö imeytyy melkein välittömästi ja kosteuttaa tosi hyvin vain ihan pienellä määrällä.
_MG_3291
Toisen tuotesuosikin löysin Tanskasta ihan sattumalta, kun olin kokonaan unohtanut ottaa mukaan kasvojen puhdistusaineen, joten kävin nappaamassa tämän putilon ihan summanmutikassa paikallisesta kaupasta. Tää Manhattanin Clearface wash gel osoittautukin iloisena yllärinä tositosi hyväksi tuotteeksi, ja nouskin ehkä parhaimpiin kasvojen pesutuotteisiin mitä oon kokeillut. Ihanan pehmeetä iholla, hyvän tuoksuista ja saa ihon tuntumaan tosi sileältä. 
Uploaded from Photo Slice
Heinäkuussa mun päälle tosi useeseen otteeseen päätyi tämä yläpuolella näkyvä Zaran toppi, ja oonkin ihan rakastunut tähän helmikoristeiseen ihanuuteen. Tää toppi yhdistettynä korkeavyötäröisiin shortseihin olikin mun heinäkuun lempiasu, ja kyseinen kokonaisuus näkyikin mun päällä ehkä vähän turhankin usein kuukauden aikana, heh.
Uploaded from Photo Slice
Yksi heinäkuun parhaimmista tekemisistä oli ehdottomasti huvipuistoissa käyminen! Tänä kesänä mä vihdoin uskaltauduin lintsillä kaikkiin hurjimpiinkin laitteisiin, ja kyllä kaduttaa etten oo ennen niihin suostunut. Oli niin kivaa! Kaiken huipuksi pääsin vielä lintsipäivän jälkeen heti parin päivän päästä ehkä hienoimpaan huvipuistoon jossa oon ikinä käynyt, eli Kööpenhaminan Tivoliin! 
_MG_3284
Päätin mäkin sitten vihdoin kokeilla näitä supersuosittuja Glitterin hiusponnareita ja pienistä epäilyksistä huolimatta myös mä menin ja hullaannuin näihin värikkäisiin muovikiemuraponnareihin! En ookaan enää pitänyt hiuksia kiinni tavallisilla ponnareilla, koska nämä pitää mun pitkät hiukset paljonpaljon paremmin ylhäällä eikä tarvi koko ajan olla ärsyttävästi kiristämässä ponnaria. Pisteenä iin päälle, nämä kyseiset hiuslenksut ei myöskään kuluta ja katko tukkaa niinkuin normiponnarit!
_MG_2940
Toinen suosikki hiuksiin liittyen oli Glitterin multitool nutturan tekoväline. Vihdoin ja viimein oon löytänyt keinon, jolla saan mun hiuksista taiottua kivan näköisen nutturan, nimittäin ne nutturadonitsit ei ollut vaan tehty mun hiuksia varten. Jos teitä siis kiinnostaa, millainen kapistus on kyseessä niin kurkatkaa Glitterin blogia (click!), josta löytyy myös ohjeet sen käytölle.
PicMonkey Collage
Ja loppuun vielä mun ehdoton ruokalemppari, eli Rainbown smoothie hedelmä-mix, jota mä en voi vaan ylistää liikaa! Paras smoothie ikinä tulee, kun laittaa blenderiin tästä pakkauksesta yhden hedelmä annospussin (i know, eikö ookin niin kätevää!), vähän alle desin jugurttia ja suunnilleen saman verran appelsiinimehua, namm!

Siinäpä siis oli mun vähäiset suosikit tällä kertaa. Nyt nautitaan täysillä elokuusta, onhan se vielä viimeinen kesäkuukausi! Ainiin, ja kiva nähdä että monet muutkin on alkanut näitä kuukauden suosikit postauksia toteuttelemaan :)

107 kommenttia:

  1. Miksi sä puhut tuosta kuukauden suosikit jutusta niin kuin sä olisit sen keksinyt? sua ennen on mun lempibloggaaja tehnyt näitä vaikka kuinka kauan. törkeetä antaa lukijoille tuollainen kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Silloin kun alotin tekemään näitä maaliskuussa, niin mä yritin googlettamalla katella onko jotkut muutkin tälläisiä aikaisemmin toteuttanut, enkä löytänyt muita kuin videoita. Sen jälkeen kun oon näitä ruvennut tekemään, oon vaan huomannut että monet muutkin on näitä kuukauden suosikkeja kuvina alkanut postailemaan. En kuitenkaan oo missään vaiheessa väittänytkään että olisin tän keksinyt :)

      Poista
    2. ja voiha sitä iha yleisestikki mainita, että on huomannu muidenki alottaneen ja sanoa sen olevan kivaa väittämättä että se olis aadan ite keksimä :D en mä ainakaa tosta sellasta kuvaa saanu

      Poista
    3. eka ano mulle tuli ihan sama mieleen en oo nyt kirjautunu joten en tule nimellä mutta muuten kyllä tulisin. itekkin olen siis tehny näitä jo enen kun aada edes alotti blogaamista joten mulle tuli ihan sama fiilis tosta

      Poista
  2. Itekki oon ihan täysin hurahtanu mangoon niin tuoksuna kuin syötävänä:D Oon seuraillu sun blogia jo aika kauan ja aivan ihana! Tykkään nii paljon sun kaikist postauksis ja oot tosi kaunis! Oot mun iha yks lempibloggari!(:

    http://chrisse-thesomeday.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Olipa ihania kuvia :) Minkä hintanen toi multitool oli?

    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/ ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :-) Ja hintaa mä en muista yhtään..

      Poista
  4. aivan ihana toi zaran paita ! ♥ tykkään tosi paljon näistä kuukauden suosikit -postauksista. :>

    http://make-the-world-go-round.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Sun elämä on täyttä unelmaa! Sulla on ihana ja rikas perhe, paljon hyviä ystäviä, kaikkia siistejä laitteita (iPhone, järkkäri yms.), sikana nättejä vaatteita, hoikka vartalo, kauniit kasvot ja hiukset, paljon käyttörahaa, hyvä koulumenestys, mahtavat shoppailumahdollisuudet, paljon lomamatkoja, ihastuttava kotiympäristö ja paljon muuta. Vaikka noi kaikki on aika materialistisia asioita, älä edes yritä kiistä että noi ei olis totta. Et uskokaan kuinka paljon sua kadehditaan.


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä, ois ihana elää sun elämää

      Poista
    2. En ymmärrä miksi "kaikki" kadehtii Aadaa. Itselläni ei oo ainakaan koskaan tullut Aadan postauksista tunnetta, että olisin kateellinen, eikä varmaankaan tule. Miksi tulisi? Minulla on myös paljon vaatteita, ihana perhe, paljon käyttärahaa ja näin edespäin mitä nyt tuossa äsken luettelit. Ja uskon, että täällä ruudun takana on myös muita jotka eivät ole kateellisia. Ainoana erona on vain, että Aada tuo nämä asiat julkisessa blogissaan tiedoksi, minä en koska minulla ei ole mitään blogia.
      Joten on todella alentavaa minusta sanoa " et uskokaan kuinka paljon me sua kadehditaan " Ihankuin Aada olisi jokin #joka pojan&tytön suosikki# ei todellakaan MINUN MIELESTÄ :Dd
      Tässä oli nyt vain tämmöinen pieni "maahanpudotus" enimikseen Aadalle, ettei hän vain ajattele että kaikki kadehtii häntä ja näille kateellisille anonyymeille tiedoksi:-)

      Poista
    3. tää ei oo ihan totta. Aadalla toki on tuota kaikkea, mutta! ei ne bloggaajat kirjoita koko elämää tänne: vaan murto osan! yleensä sen valoisemman, ja positiivisemman osan elämästään! Aada on kirjottanu tästä asiasta postauksen, lue se ja mieti sitten uudestaan! aada sää oot ihan huippu ihminen! <3

      Poista
    4. aivan. vaikkei aadalla kaikki meniskään nappiin esim ehkä riitelit kaverin kans ym mutta tuossa oli kyllä aivan sairaasti kadehdittavaa, sulla on ihanne elämä myönnä pois, elät täydellisissä olosuhteissa joita kelpaa kadehtia.

      Poista
    5. mä en ainakaan ole kateellinen, kun näyttää ikäiseltään nuoremmalta :-)

      Poista
    6. Mistä näitä "kateellisia" pentuja oikein ilmaantuu?
      Tehdäänpä ensiksi selväksi se ,että monella monella ja viellä kerran monella on samanlaiset olosuhteet. Aada EI OLE ainoa jola on laitteita, hieno koti(joka ei kuitenkaan ole mistään sisustuslehdestä ;) ) jnm.

      Ja nämä kateelliset ovat suurinosa n. 9-13 vuotiaita jotka eivät arvosta omaa elämää.
      Ja jos tässä nyt luetella Aadan elämästä pari "virhettä" voin kertoa sen ,että Aadalla ei ole täydellistä kroppaa,ei poikaystävää ja näyttää ikäistään nuoremmalta. Mutta nämähän on vain katsojan silmissä.

      PS. toivon ,että julkaiset tämän kommentin,kun noita negatiivisia kommentteja jää sulla julkasematta aika paljonkin ;)

      Poista
    7. Ano 21.04, lopeta muiden kadehtiminen niin löydät onnen. Jos sä kadehdit Aadaa ja sitä mitä hänellä on ja koitat saada myös sitä, niin pikkuhiljaa huomaat et oot unohtanu kaiken mitä sä todella haluat ja tarvitset. Ole oma itses ja rakasta sitä mitä olet. Tee parhaas siitä mitä sulla on ja iloitse siitä mitä sulla jo on. Sä ehkä haluat jotain Aadan vaatetta mut pian sä huomaat et omasikin on yhtä kivoja ja mahtavia!

      Poista
    8. Apua mulla on kans pakko päästä mielipiteeni tähän tunkemaan! :D
      Eli vikalle anolle (kirjottanut kommentin klo 22.22):
      1. Mä en ymmärrä tota että monella on samanlaiset olosuhteet, siis mitä? Mä en ymmärrä miten se liittyy tähän, tai siis niin :D
      2. Vaikka onkin kateellinen niin eihän se tarkota ettei omaa elämää arvostaisi :)
      3. Nuo katsojan silmistä tulevat ''virheet'' on aika outoja :D tarkoitan että ei musta kadehdittava elämä tarkota aina poikaystävää ja Aada on kyllä hirmuisen kaunis, joten mitä vikaa jos näyttää vähän itseään nuoremmalta.

      Noniin toivottavasti tää anonyymisota loppuu tähän :D

      Poista
    9. Voi rauhottukaa nyt kateelliset:D en sano mitään muuta ku et ootte noloja ja tuulle vielä joskus itekki tajuamaan sen.
      Ps. Aada on kyllä just ikäsensä näkönen:D :)

      Poista
    10. Miks musta Aada näyttää ikästään vanhemmalta? :D

      Poista
    11. Käännytään kaikki buddhaks niin eipä tarvii teidän riidellä tämmösistäkään asioista :D

      Poista
    12. ette te anot tuu yhtään sen onnellisemmiksi "oikeasti" vaikka ostaisitte ne ipadit ja teillä ois hieno vaaleasti sisustettu talo hienolla suihkulla ja victorias secretin alusvaatteita. Tottakai tollaset asiat tuo sitä pinnallista materialismionnellisuutta, mutta jos teillä menee esim tällä hetkellä huonosti joíssain asioissa elämässä, niin ei yksi omena sitä pysty ratkaisemaan :) Sen takia kannattaa ruveta arvostamaan niitä omassa elämässä olevia hyviä asioita eikä kadehtimaan muita. Teillä on ihan varmasti jotain mitä aada kadehtisi teissä samoin kun te kadehditte jotain juttuja aadassa, mutta tää teidän valitus kuulostaa oikeasti siltä että teette koko asiasta jotenkin ongelman :D Olkaa oikeesti tyytyväisiä itseenne ja se, että teiltä puuttuu merkkituotteita ja teidän porukoilla ei ole välttämättä rahaa sisustaa taloa viimeisen trendin mukaan, ei tee teistä yhtään sen huonompia ihmisiä.

      Ja aada, tän ei ole tarkotus olla mitenkään sua "vastaan", ainoostaa noille anoille vähän järkeä päähän :D

      Poista
    13. Oma suhtautuminen siihen mitä omistaa on se. En väitä ettäikö aadalla olisi paljon kaikkia kivoja juttuja yms. joita oisi kiva omistaa mutta pitää ostata iloita pienistäkin jutuista, niin ne näyttää muittenkin silmissä kivalta ja että sulla on jtn mistä olla iloinen. Iloitkaa kaikesta mistä voitte, tai käy niin että kohta ette osaa iloita mistään.

      Poista
    14. ^oon samaa mieltä ano 19.07
      Jos saisitte nyt yhtäkkiä iphonen, siitä julkastaan uudempi malli --> ette osaa olla enään onnellisia siitä vanhemmasta vaan teidän on pakko saada se uusin. Maailman on muuttunut ihan järkyttävän pinnalliseksi ja materialistikseksi ja nuoret ei tajua enään olla ilosia ihan perus asioista kuten siitä että teillä on se katto pään päällä ja mahdollisuus mennä ilmaseen terveydenhoitoon, mitä n.80% ellei enemmälläkin maailman väestöstä ole mahdollisuutta tehdä. Länsimaisten (teinien) pitäs avata silmät ja ymmärtää että maailma on muutakin kun ne hirveen kivat guessin korut ja victorias secretin pikkarit.

      Ja aadalle, tykkään sun blogista todella paljon! Lähinnä siis selaan kuvat läpi koska ne on todella inspiroivia, itse taas tykkään hieman erilaisesti kirjoitetusta tekstistä, mutta sun blogi on niin loistava kun täällä on tavallaan jokaiselle jotakin! Paljon laadukkaita kuvia ja toisaalta myös paljon asiatekstiä. Sun se epätäydellisyys postaus oli hyvä, mutta mun mielestä sun kannattais vielä jonkin normipostauksen päälle kirjottaa vaikka kursivoinnilla joku pätkä mitä mieltä oot tästä kadehdinnasta jne, koska mitä oon sun kommentteja lukenut niin varmaan noin 70% näistä on sitä "olen niin kateellinen" juttua. Musta tuntuu että se saattaa johtua siitä että sulla on täydelliset kuvat mitkä vois olla suoraan lehdistä ja toisaalta ostelet/esittelet aika paljon uusia juttuja, mikä saattaa tuntua muista ikäisistäs kauheen kadehdittavalta, koska nykyään on paljon yksinhuoltaja perheitä ja ihan normipalkkasta porukkaa keiden lapsilla ei ole varaa käyttää rahoja tuollasiin tavaroihin ja säästäminen taas on vaikeeta jos ei käy töissä, koska yleensähän porukat sitä säästörahaa sinne tilille laittaa. Välttämättä et itse ole tullut ajatelleeksi tätä asiaa tältä kannalta ja en tosiaan tiedä mikä on homman nimi oikeasti mutta mulle tuli tää ekana mieleen :D Sun ei tietenkään missään nimessä kannata tehdä mitään missä rupeet kertomaan itsestäsi negatiivisia asioita, koska se saattaa kuulostaa tavallaan hieman teennäiseltä. Sun blogilla on niin monta tuhatta lukijaa että tavallaan on ihan luonnollista että nuoret vertaa itseään ja omaa elämää suhun, joten kannattaisi jollain tavalla tuoda vielä sitä mielipidettäsi enemmän esille :)

      Keep going, mahti blogi!

      Poista
  6. Sun kuukausi on ollu kyl varmasti tosi kiva:) Tää on kyl paras blogi mitä oon lukenu:)

    VastaaPoista
  7. Oot ihan hirveen nätti ja rakastan sun vaatteita!:) käyppä kurkkaa heidiemiliamyworld.blogspot.com :DD

    VastaaPoista
  8. Löytyykö noita multitooleja iha normi Glittereistä? Paljon muuten maksoi? :) ihanat suosikit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pitäis löytyä, ainakaan en tietääkseni sitä ostanut mistään erikois(?) Glitteristä :) Ja hintaa en kyllä yhtään muista..

      Poista
  9. aww :) ihanii kaikkii !
    mut miten saat ton instagramin tohon pyörimään ?

    VastaaPoista
  10. Nää on aina niin kivoja, etenkin sulla!:)

    VastaaPoista
  11. ah. ihanan raikas uusi blogilöytö!
    8-)

    VastaaPoista
  12. Oi,niin ihania kuvia kuten aina :)!!

    VastaaPoista
  13. millä objektiivillä nää kuvat on otettu?

    VastaaPoista
  14. Ootko koskaan ollut kännissä tai polttanut?
    Vai ootko ollut aina isän ja äidin pikku prinsessa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ...:D hahahhaa nää kysymykset.. Jotai rajaa hei ;)

      Poista
    2. se ei tee ihmisestä mitään pikkuprinsessaa jos osaa olla sen verran fiksu että ei vedä perseitä tai polta röökiä :) Pikkuano tuut huomaamaan sen sitten kun vähän kasvat ja sun aivokapasiteetti suurenee.

      Poista
    3. ja sekö muka tarkottaa, että on "isän ja äidin pikku prinsessa" jos ei juo? ok selvä :D

      Poista
    4. Minä en ole ikinä koskenut tupakkaan, enkä juonut alkoholiakaan ennen ku täytin 18 vuotta. Ihan vain periaatesyistä, mikään uskonto tässä ei ole taustalla, jos joku niin luulee. :P - tv. 20-vuotias

      Poista
    5. Pitääkö polttaa ja juoda ettei haukuta pikku prinsessaksi? Sitäpaitsi toiset osaa ottaa elämästä ilon irti ja olla iloinen ilman alkoholiakin.

      Poista
  15. Nii joo! Mun pitiki kysyä, että kun kullakin on toi sama Canon 1100d, että käytätkö siinä mitä laatua? Siis onko sulla siinä esim. se joku S3, S2 vaiko se joku RAW?! Toivottavasti ymmärsit mutta jos et niin jos katot vähän niitä kameran asetuksia niin sun pitäis huomata niitä juttuja/vaihtoehtoja:)

    VastaaPoista
  16. Toinen mangoon hullaantunut ilmoittautuu! :D

    VastaaPoista
  17. ihana postaus ja oot toosi kaunis :D

    VastaaPoista
  18. Miten valitset kommentit joihin vastaat? Olen huomannut, että ennen vastasit jokaiseen kommenttiin joka sinulle laitettiin. Pikku hiljaa olet vastannut aina vähemmän ja vähemmän. Nykyään et vastaa kuin muutamiin yhdessä postauksessa. Tykkäsin siitä, että jokainen kommentti sai vastauksen. Olisi kiva, että vastaisit edes sellaisiin kommentteihin joissa kysytään jotain. Miksi edes julkaiset kysymystä, jos et siihen koskaan vastaakkaan? Millaiset kommentit jätät julkaisematta?

    Hmm.. saakohan tämä vastauksen! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon tosi ilonen jokaikisestä kommentista, ja haluaisin kyllä kovasti vastata kaikkiin, mut ei vaan yksinkertasesti aika riitä.. :/ Silloin kun kaikkiin vielä pystyin vastaamaan tuli kommentteja parikymmentä, mutta nyt niitä voi tulla yli sata yhteen postaukseen. Mä kuitenkin yritän parhaani mukaan vastailla aina kysymyksiin, mut varsinkin nyt kun täällä päässä on riittänyt kiirettä vähän turhankin paljon niin ei oo meinannut aina riittää aika edes siihenkään. Julkasematta jätän naurettavan asiattomasti ja haukkuvasti kirjotetut kommentit, mutta yleensä kaikki kommentit oon kyllä voinut julkaista :)

      Poista
    2. Muaki häiritsee tää kommentointijuttu. Vastaat yleensä vaan postauksien ekoihin kommentteihin, ja ite en käy kattoo 24/7 et onks sulle tullu uutta postausta, ni en koskaa ehi kommentoimaa sinne "ekojen joukkoon" .. Nytki min kommentti on edellisen postauksen melkein vikoja, ja siellä loppupäässä on muitaki kommentteja missä on kans kysytty jotain. Mä toivon et et nyt pahota mieltä tästä kommentista ja tän ei ollu tarkotus olla mitenkään loukkaava tai vihamielisesti kirjotettu, mut en oikeen nyt tiiä tajusitko tän asian mut toivotaan :)

      Poista
    3. Tammikuussa ainakin oot vielä vastannut kaikkiin kommentteihin, vaikka siinäkin postauksessa kommentteja on lähes sata eli saman verran kuin näissä uusissa postauksissakin! Ois vaan niin kiva, jos kaikkiin kommentteihin vastaisit! Kun monissa blogeissa ei vastata ja tykkäsin sun blogissa just siitä, että kaikkiin kommentteihin silloin vastasit. Mutta joo, eihän tota aikaa liikaa ole! :)

      Poista
    4. Mä ymmärrän et teistä olis kivaa jos kaikkiin vastaisin, mutta varmaan ymmärrätte ettei mulla oo koko päivää aikaa koneella istua varsinkaan näin kesällä.. :/ mut mä yritän parhaani! :)

      Poista
  19. Sul o ihana blogi!:) mut ootsä hankkinu on bath &body worksin käsidesin amerikasta vai onks jossain euroopassakin sellane?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ja juu, ostin sen jenkeistä

      Poista
  20. Ihania kaikki!

    Emmu
    http://emmunjahemminblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  21. ihana blogi, ja ihania kuvia c: Voitko opastaa miten omaan blogiin saisi tuollasen kuvan niinku joka sulla on tuolla tuo amerikan lippu? c: En löydä mistään ohjeita siihen :d

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sitä kutsutaan Faviconiksi. Google-haulla "faviconin vaihto" löytyy varmasti ohjeet :-)

      Poista
  22. iiik, ihania kuvia♥ oon itekki tykästyny toho body shopin mangorasvaan, niin ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos! Ja se tuoksu on kyllä jotain niin ihanaa <3

      Poista
  23. Toivottavasti tästä ei nyt joku anonyymien sota laukea (liekö olisi jo 3. anonyymisota tämän postauksen kommenteissa) mutta siis mun mielestä sun blogin on muuttunut ja paljon. Ennen sä kuvailit kaikkea muutakin kuin uusia tuotteita ja sun postaukset oli just kivoja ja inspiroiviakin, mut nyt sun blogi jossain määrin toistaa itseään ja kun sun blogi tuntuu aina vain paranevan ja paranevan, niin tästä on tullu jotenkin materialistinen ja pinnallinen ja mulle on tullu susta sellanen kuva, et sun elämä ei oo semmosta tavallista nuoren tytön elämää, jossa on joskus niitä raapaisevan tylsiäkin hetkiä, vaan sun elämä tuntuu olevan jotenkin... asdfghgf en osaa selittää, mutta vaikka tekisit 10 000 Ajatuksia täydellisyydestä -postausta, silti tänne tulee aina kommentteja siitä kuinka sun elämä on niin täydellistä, koska se vain vaikuttaa ihan siltä, vaikka ainakin ITSE TIEDÄN ettei se sitä luultavasti ole. Sun kannattais kirjoittaa joskus jotain syvällisempääkin eikä vain sitä pelkkää ylipirteää ja iloista hehkutusta joka asiasta, vaikka sulla on kiire koko ajan joka paikkaan eikä oo koskaan tylsää, mut se syvällisempi postaus vois olla tosi hyvä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on tosi harmi kuulla, mutta mua jotenkin harmittaa se ettei sulle oo tullut edes juuri siitä mun ajatuksia täydellisyydestä -postauksesta selväksi, etten kirjota mun blogia kuin päiväkirjaa. Vaikka mulla oliskin paljon asioita joista voisin sitä syvällistäkin tekstiä saada, haluan pitää blogini ilmapiirin iloisena, enkä muutenkaan halua niitä välttämättä tuhansille muille kertoa. Mut kiitos mielipiteestäsi, voin tottakai koittaa kiinnittää asiaan jotenkin enemmän huomiota. :)

      Poista
  24. Hehe:D Huomasin! Oot muuttanut esim. sun ekan postauksen 'Beginning' kuviaxD ja muuttanu kaikkiin postauksiin ton erilaisen fontin;) Siis ei sillä et haittais tai mitään:D Eikä tarkotus ollu olla miteskään painostava;)) Kuhan halusin ilmoittaa huomanneeni, heh:) Mut joo, kai tässä nyt muutaki voisi sanoa,.. että ihana, ja ihan loistavan ihanan inspiroiva blogi!:DD Ja aattelikko jatkaa tätä vielä kuinka pitkälle?, kun kuiteski alkaa lukio ja kiireet ja aijotko pitää saman 'tiheät' tauot postauksien välillä vai luuletko että tulet postaamaan harvemmin?;) Aika pitkä tuliki, hupss ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, flickristä oli poistunut jostain syystä ne ensimmäiset kuvat, joten tein kuvista nopeesti kollaasin ettei se postaus ihan kuvattomanakaan siellä olisi :) voi kiva kuulla, ja en oo mitään lopettamista vielä missään vaiheessa miettinyt mut kyllähän postailulle saattaa olla vähemmän aikaa sitten kun lukiokiireitä tulee :)

      Poista
  25. Sul on tosi hieno blogi! Ite haluisin olla yht lahjakas kun sä. Älä vaan lopeta kirjoittelemista:).

    mun blogi jos kiinnostaa
    suvituulii.blogspot.com

    VastaaPoista
  26. Oot tosi kaunis ja sulla on ihana blogi! (: oot aina niin iloisella tuulella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon, niin kiva kuulla :-)

      Poista
  27. Vähänkö kätevä toi smoothie pussi! :) Oootko koskaan miettiny vaihtariks lähtöä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikö ookin! Ja joo, oon haaveillu siitä jo aika monta vuotta :)

      Poista
    2. Vähä aavistelinkin! Lähe ihmeessä! :)

      Poista
  28. Mä en ymmärrä sitä, mikset voi vastata näille anonyymeille esim mun mielestä 21.30 mielipide kommentti on järkevästä kirjoitettu, mutta vastaat silti vain sua kehuviin kommentteihin? Etkä voi vastata tohon juomis&polttamks kysymyksiin VAAN AINA NIIHIN KEHUMIS KOMMENTTEIHIN. Tää on tosi rasittavaa, kun haluaisin kuula sinun mielipiteet noihin.
    VASTAATKOHAN TÄHÄNKÄÄN?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joihinkin kommentteihin on vaan parempi olla vastaamatta, koska jos mä mielipiteeni toisin esiin niin kääntäisin vaan veistä haavassa ja siitähän ne anonyymit vaan innostuis. Ja koitan kyllä vastata kaikenlaisiin kommentteihin enkä vaan niihin positiivisiin :)

      Poista
    2. Kiitos kun vastasit tähän !

      Poista
  29. Mistä nuo sun lakanat on ostettu? Tosi ihanat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos tarkotat noita kukallisia, niin ne on ikeasta :)

      Poista
  30. Millä objektiivilla oot kuvannu noi mangokuvat? :)

    VastaaPoista
  31. voi ihania kuvia <3 mulla on nyt vähän outo kysymys mutta oliko noita glitterin ponnareita eri kokosina ku sä ostit niitä?:D tai ku mä kävin tänää ostamas kans samanlaisii mut vaa sellasen
    paketin mis oli mustia, harmaita ja läpinäkyvii mut ne näyttää ainaki 2 kertaa isommilta ku noi
    sun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä tais löytyä kahdessa koossa, eli sun ostamat oli varmaankin sitä suurempaa kokoa :)

      Poista
  32. Sul on tosi kiva blogi ja oot tosii kaunis!!:)

    VastaaPoista
  33. mikä tää fontti on mitä käytät postausten tekstissä? :)

    VastaaPoista
  34. Voitko laittaa kuvaa missä sulla on päällä se LA:sta ostettu Love Culturen pinkki kauluspaita? En ainakaan muista, että täällä ois ollu siitä kuvaa ja haluisin nähdä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://aadaviola.blogspot.fi/2013/06/summer-lovin.html
      Tän postauksen ylimmässä kuvassa on :)

      Poista
  35. Voisitko tehdä alphabet of my life postauksen? :)

    VastaaPoista
  36. Tykkään näistä postauksista tosi paljon, oon nähnyt niitä jo pitkään muidenkin blogeissa :-) Ja nammm alkoi pikkasen tehdä mieli smoothieta noiden kuvien jälkeen... ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  37. Nyt alko häiritteen..siis miten ihmeessä saat niissä PicMonkey kollaaseissa niihin teksteihin taustan!?? ;// Kiitos jos viittit vastata ja auttaa!:))

    VastaaPoista
  38. moikkaa sulla on paras blogi ikinä! miten ja mistä sä tilaat tota seventeeniä? laittaisitko vaikka linkin mistä sivuilta? :) kiitos tosi paljon!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seventeenin sivuilta kohdasta "subscribe" voi tilata :)

      Poista
  39. mitä jugurttia käytät tohon smoothieen? :)

    VastaaPoista
  40. Sun postaukset vähän toistaa toisiaan, mutta ei se ole niinkään huono juttu, koska mä tykkään näistä! Ilmotimpas vaan. ;)

    VastaaPoista
  41. ihana postaus taas aada ! :)♥

    VastaaPoista
  42. Ihanaa kynsilakkaa sulla tos vikassa kuvassa! Onks se essie?:) jos on niin minkä nimistä?:)

    VastaaPoista
  43. Löysin sun blogisi just ja rakastuin
    ensi näkemällä :o ♥ Aivan täydellinen blogi!
    Oot hirmu kaunis ja nää kuvat on ihania :)!
    täytyy testata tota smoothieta mitä suosittelit ;)
    ittekki kauhee smoothie hirmu !

    VastaaPoista
  44. Voitko olla niin ystävällinen ja kertoa mulle, mitä aukkoa ja valotusaikaa käytit noitten ponnarilenksujen ja Kööpenhaminan postauksessa sen leivän ottamiseen?

    VastaaPoista
  45. Mulla noi ei kyllä toimi yhtään noi ponnarit!! tai sit mulla on liian paksut hiukset. Parhaimmaksi oon kokenu että kaks ponnarii laittaa nii kyllä pysyy!

    VastaaPoista
  46. Tää ei liity mitenkään aiheeseen mut pakko kysästä!:)

    Mikä ipad sulla on? :) Eli onkse niinku 1, 2 vaaai ...?:)
    Ja onko toiminu hyvin ?:) Ite oon ostamssa padia mut en tiiä mikä ois parhain:)

    VastaaPoista
  47. Moikka Aada ! (:

    Lueskelin näitä kommentteja, mitä tähän postaukseen oli tullut ... ja täytyy kyllä sanoo, et en oikeesti voi tajuta mitä joidenkin näiden anojen päässä liikkuu. :D Oon ite seurannut sun blogia ihan alusta asti ja aina on ollut ihan yhtä ihanaa lukee kaikkia sun postauksia ! ♥ Tää sun blogi on vaa jotenki niin uskomattoman monipuolinen, niinku joku tuolla aikasemmin jo mainitsi niin sun blogistas todellakin löytyy ihan jokaiselle jotakin. (: Oon kans huomannut ton, että sun postaukset on muuttunut tyyliltään tässä matkan varrella jos vertaa ihan niihin ensimmäisiin postauksiin, mutta ei musta ainakaan mitenkään huonoon suuntaan, itseasiassa just päinvastoin ! :D Tuolla monet oli kans valitellut siitä, että sun elämä vaikuttaa niin täydelliseltä yms ja miten kirjotustyyli on liian pirteää ja ilosta ... en jotenkin vaan millään tajuu noiden kirjotusten pointteja, koska en mä ainakaan jaksais lukee yhtään sellasta blogia, jossa bloggaaja kertoo miten kaikki menee niin huonosti ja keskittyy vain niihin negatiiviisiin juttuihin ... :D Se sun blogissas onkin aina just ollut niin ihanaa, että oikeesti jollain tapaa jopa voi sanoo, että levität hyvää mieltä ympärilles kertomalla asioista niin tolla sun omalla ihanalla ja ilosella tyylilläs ! Sun postauksiin ei yksinkertasesti voi vaan kyllästyy, ne väkisinkin saa aina hymyn huulille ja kaikki ihanat kuvat on monta kertaa piristänyt munkin päivää ! :) Ja oon sun kanssas ihan samaa mieltä siitä, että joihinkin kommentteihin on todellakin parempi olla vastaamatta, ei siitä tuu yhtään mitään jos alkaa veistä kääntämään haavassa niin kuin itsekkin jo sanoit, sillon aiheuttaa vain lisää turhaa ja ikävää keskustelua tänne kommenttipuolelle ja ei sellasta kukaan toivo omalle kohdalleen ... :/ Ja varsinkin kaikki nää henkilökohtaset kyselyt, mitä tänne tulee niin jos mulla itellä olis blogi, jota lukee monta tuhatta ihmistä + kaikki anot kans mukaan laskettuna niin ei kylä tulis mieleenkään vastailla mihinkään juomis tai polttamisjuttuihin siellä silloin ihan julkisesti, ei tosin tulis pienemmälläkään lukijamäärällä. :D Täytyy viel kans nyt sanoo et se "Ajatuksia täydellisyydestä-postaus" on edelleen mun koko tän blogin ihan ehdoton lemppari ja varmasti monen muukin ainakin kommenttimäärästä päätellen. :D Oli jotenki vaan tosi ihanaa lukee välil jotain niin erilaista tekstiä kun yleensä ja oli kiva huomata, miten osaat perustella kaikki sun mielipitees niin hyvin ja se teksti jopa myös jollai tapaa kosketti lukiessa ja sai näkemään/tajuumaan sussa hyviä ja uusia puolia. (: jatkuu seuraavas -->

    VastaaPoista
  48. <-- Must on kuitenkin iha ymmärrettävää ettet haluu sellasia syvällisempiä postauksia niin usein tehdä, mutta jos sulla vaan riittää sellasiin lisää ideoita niin tee ihmeessä, koska niitä on tosi tosi kiva lukee ja on kiva nähä asioita sun näkökulmasta silleen vähän syvällisemminkin pohdiskeltuna ja samalla siinä omakin ajatusmaailma avartuu, ainakin niin kävi sen yhen postauksen kanssa, joka oli niin hyvin kirjotettu ja pisti todellakin miettimään asioita, mitä aikasemmin ei tullut ees ajatelleeks ! :D Siitä vielä kans, että kun nää anonyymit täällä kauheesti vaatii, että sun täytyis joka ikiseen kommenttiin vastata yksitellen niin hei halooo järki käteen ihmiset, harvalla tuskin on oikeesti aikaa (varsinkaan nyt lomalla :D) viettää koko päivää koneella istumassa ja vastaamassa jokaiseen moneen sataan kommenttiin, joita näihin postauksiin aina kertyy ... Sillon aluks mustakin oli tietty tosi ihanaa huomata, miten aina vastasit jokaiseen kommenttiin erikseen, mutta sillon blogilla oli kuitenkin vielä huomattavasti vähemmän lukijoita, joten musta on jo vähän liikaakin vaadittu ihan keneltä tahansa, että tähän kommenttimäärään mitä jokaseen postaukseen nykyään sulla tulee niin muka pitäisi pystyä kaikkiin vastaamaan, varsinkin kun monet niistä on kaiken lisäks tosi samanlaisia ja sellasia mihin ei oikeestaan vaadita vastausta, ksymykset on sitten asia erikseen. (: ja sit vielä, et anonyymi 8. elokuuta 2013 21.48, sä tosiaan ehdit jo pukee mun kaikki ajatukset sanoiks, oon aivan samaa mieltä sun kanssas kaikest mitä sanoit ! Mutta siis niin, tää blogi on kyl kokonaisuudessaan aivan mieletön, voit olla ylpee ittestäs et omistat näin uskomattoman ihanan blogin ! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että niin ihanasti sanoit, kiitos hurjasti pitkästä kommentista! :-) On oikeesti niin mahtava kuulla miten hyvin ymmärrät, joskus toivois että muutkin anot tajuais noita samoja asioita mitä just tossa sanoit. Ne syvällisemmät jutut jätän ihan tarkoituksella tänne kirjottamatta, mutta tottakai jos joku asia mun pääkopassa rupee paljon pyörimään niin voin jotain pohdiskelevampaa mielipide postausta tänne taas kirjotella :) Kiitos vielä sulle ihanasta kommentista ja kivaa syksyn alkua!

      Poista
  49. Asun itekkin lahessa enkä löydä mistään kaupasta noita rainbowin smoothie hedelmä juttuja :c mistä sä ostat ne? :)

    VastaaPoista
  50. Teet iha mielettömän hienoo blogia ja sun videot on just napilleen onnistuneita! :)
    Sulla tulee olee paaaaljon vielä tilaajia youtubessakin :b
    Oot viel tosi söpökin :)

    -jätkä Jyväskylästä (;

    VastaaPoista
  51. Lisää tällasia postauksia!!! Tää oli tosi hyvä
    kunminullekasvaasiivet.blogspot.com

    VastaaPoista