keskiviikko 3. heinäkuuta 2013

June favs

Oon tullut siihen tulokseen, että aika kuluu kesällä ihan älyttömän paljon nopeemmin kuin muina vuodenaikoina, mikä on ihan kamalaa! En vaan kestä sitä ajatusta että tän vuoden parhaan ajan loppuminen on kokoajan enemmän ja enemmän lähellä, kesä vois mun puolesta todellakin jatkua ympäri vuoden.. No kuitenkin, nyt kun siis kirjaimellisesti hujahtanut kesäkuu on ohi, se tarkottaa että mä oon keräillyt taas vähän kuluneen kuukauden suosikkiasioita yhteen postaukseen. Meikkipussi on mulla pysynyt suurimmaksi osaksi visusti kiinni, enkä kesäisin muutenkaan naamaa pakkeloi, ja kynsissäkin on komeillut melkeenpä koko kuukauden ajan puoliksi kuluneet lakat, joten hirveesti ei ole siis tiedossa tuotelemppareita tai uusia löydöksiä. Niitä enemmän oonkin kesäkuussa fiilistellyt kaikkea muuta, kuten tätä ympärillä vellovaa kesää. 
PicMonkey Collage
Niihin kesän miljooniin ihanimpiin asioihin kuuluu ehdottomasti se, kun saa pukeutua ihanan kevyesti shortseihin ja toppeihin! Nyt oon tykästynyt etenkin noihin edestä solmittaviin paitoihin korkeevyötäröisten shortsejen kaverina.
PicMonkey Collage3
Päätin vihdoin ensimmäistä kertaa mun elämässä kokeilla vedenkestävää ripsaria, ja kyllä kaduttaa etten ennen oo sen mahtavuutta tajunnut! Se pitää nimittäin niin paljon paremmin räpsyt taivutettuina kuin tavallinen vedellä lähtevä, eikä päivän mittaa tuhriudu silmien alle kuumuudessakaan. Yläpuolella näkyykin mun ripset ennen taivutusta ja maskaran sutimista niihin, sekä sen alapuolella monen tunnin jälkeen meikkaamisesta otettu kuva. Hyvin pysyy!
_MG_0104
Kesällä hajuvedet pelkästään ärsyttää mun ihoa auringon paahteessa, joten oonkin löytänyt oivan vaihtoehdon niille. Nimittäin oon käyttänyt tuoksuna TBS:n mangorasvaa, joka on ihan vastustamattoman herkullisen ja kesäisen tuoksuista!
_MG_0101
En oo vieläkään saanut aikaseksi varata kampaajalle aikaa näiden mun rutikuivien latvojen pois napsasemiseen, mutta tää tuote on lievittänyt tilannetta! Goldwellin rich repair seerumi* on tehohoitanut nimittäin mun latvoista taas terveemmän ja pehmeemmän tuntuset. Pitäis kyllä silti se aika varata... (*tuote saatu)
PicMonkey Collage2
Kesäkuussa (okei aina) olin hulluna mansikoihin ihan kaikissa muodoissa! Nyt oon vielä enemmän niistä fiiliksissä, koska mun mansikka-allergia on lähteny vihdoin pois, wihii!
_MG_0040
Ehkä käytännöllisin ja myös söpöin asia ikinä, nimittäin bikbokin aztec-kuvioinen kännykkäpussi! Toi on ollut niin kätevä kun oon halunnut ottaa vaan kännykän ja rahaa mukaan, eikä tarvii niitä varten raahata mukana mitään isompaa laukkua.
_MG_1433
Toinen asuste johon myös hullaannuin, on nää ehkä vähän hauskatkin aurinkolasit h&m:stä! 
Uploaded from Photo Slice
Auringonlaskut kuuluu myös mun mielestä ehottomasti niihin ihanimpiin asioihin kesässä. Mikään ei oo parempi tapa viettää kesäyötä, kuin istuskella pitkään laiturilla, kuunnellen veden liplatusta, lokkeja ja katellen kun aurinko hitaasti tippuu punaisena horisontin taakse.
IMG_9956
Magnum Helsingin jäätelö, no words needed
_MG_1424
Tässä vielä mun kesäkuun suosikki vaatetukset (ja edellä mainitty kännykkäpussi). Vilan alemekko oli kyllä paras löytö ikinä (pienen tuunailun jälkeen) ja talvella ostetut bikbokin shortsit oli myös kovassa käytössä.

//Siinäpä oli mun suosikit tällä kertaa! Mulla tulee nyt heinäkuussa riittämään kiirettä, joten saa nähdä kuinka vähän kerkeen tänne tulla postailemaan.. Mä koitan kuitenkin parhaani mukaan tulla jotain elonmerkkejä kirjottamaan aina kun vaan mahollista! Kaikkea kivaa on tässä kuussa siis luvassa, ja mä lennänkin kuun puolessa välissä Kööpenhaminaan kesätöihin pariksi viikoksi hoitamaan lapsia, hihii niin kivaa! :) Nyt suuntana on kuitenkin saaristo ja kavereiden mökki, joten adios!

115 kommenttia:

  1. Kööpenhaminaan vahtimaan lapsia? How cool is that 8)Ja hei, aivan ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  2. Asuuks sun sisko muuten L.A.:ssa ku hän oli laittanu lähiaikoina sielt jotain kuvii? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei asu, se oli #throwback ;-)

      Poista
    2. onko sun siskolla blogi?

      Poista
    3. mikä sun siskon ig on:)? ja mitä juomii teillä oli sun synttäreillä? oot tosi kaunis!

      Poista
    4. Ei oo blogia, mutta igstä löytyy nimellä oonamariaa :)

      Poista
  3. Voi kun kiva postaus! ja noi kuvat on niin ihania! :) Miten oot saanut noiden kuvien reunoilta ne ihmeelliset valkoiset reunat pois? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoos! Täältä löytyy ohjeet:
      http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/kuvien-kehysten-navigointi-palkin.html

      Poista
  4. Onko sun siskollakin blogi? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei oo, mut instagramista löytyy nimimerkillä oonamariaa :)

      Poista
  5. Mitkä on sun lempi vaatekauppoja

    VastaaPoista
  6. Oi mäkin rakastan kesää yli kaiken, ja kuten sanoit, munkin puolesta aina vois olla kesä! ♥

    Nää postaukset on niin ihania! Upeita kuvia, ihania juttuja oot koonnut tähän :-) ♥ Itsekin oon tykästynyt solmittaviin paitoihin, ostin itse asiassa semmoisia kaksi Tukholman matkalta! Ja mansikat, oi ne on niin namia! Ja ihana toi kännykkäpussukka!

    Auringonlaskut ovat kyllä ihan hurjan upeita, rakastan niiden kuvailua ja katselemista! Ja oi vitsi mä haluun mennä koklaamaan tommoista Magnumin jätskiä!

    Köpikseen vahtimaan lapsia? Eikäää, vähänkö siistiä! :-D ♥

    Tulipas sotkuinen ja epäselvä kommentti, mutta oli vaan niin paljon kehuttavaa ja kommentoitavaa!

    kisstherain-p.blogspot.com

    VastaaPoista
  7. mikä toi jäätelö juttu oikeen on :D mistä tota saa ja paljo se maksaa? oon vähän pihalla...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hesassa on semmoi Magnum Pleasure Store, missä saa koota oman jäätelönsä ja se yks jäätelö maksaa mun mielestä neljä euroa :)

      //Ja Aada sano vaa suoraa jos et tykkää ku mä vastailen sun puolesta xD

      Poista
    2. Se oli pop-up kahvila, pelkästään kesäkuun ajan :(

      dancing-on-roses.blogspot.com

      Poista
  8. Aivan ihanat kuvat ja kivat noi vaatteet! :)

    VastaaPoista
  9. Ihania kesäsiä kuvia !:) + tee joskus video postaus :)

    VastaaPoista
  10. Tosi kiva postaus ! :) WoW ! Kuinka siistii varmaa päästä Kööpenhaminaa kesätöihin ! :) Tykkäsin varsinki noista auringonlasku kuvista ! Muutenki kuvat oli taa yhtä ihania kun ennenki ja sinä myös ! (; <3

    Voisitko käydä myös tsekkaamassa mun blogin ? Oon myös meinaa Lahdesta ! :)

    http://mystoryh.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  11. nää sun kuukauden suosikit -postaukset on ihania!

    VastaaPoista
  12. Ei vitsi sä oot niin kaunis ja osaat ottaa upeita kuvia! :)

    tiiaslittledreams.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. ää mulle tulee aina sun postauksista äly hyvä fiilis! jatka samaaan mallii :-)!

    VastaaPoista
  14. Oot varmana tosi rikas mutta ne ei koskaan myönnä .. :--D JA saatko viikko rahaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei viitti ees vastata.. XD LOLOLOLOLOLO!!!!

      Poista
    2. En kerennyt vastaamaan, niinkun en näihin muihinkaan.. Mut ihan vaan sen takia en myönnä, koska mitään myönnettävää ei ole. Me ei siis olla mitään tosi rikkaita, ihan perus tasoa :) Ja en saa viikkorahaa, saan kuukausirahaa jolla mun pitää itse maksaa omat ostokset.

      Poista
    3. Ei Aadan perheen tarvii olla rikas että ne vois käydä L.A:ssa ja ostaa vaatteita jne. Aadan perhe on varmaan ihan perustasoa sitäpaitsi perheet käyttää rahaa eri tavoin esim mun oma perhe sisustaa Ikealla, eikä me omisteta mökkiä ja jne niin siitä säästyy mukavasti rahaa matkustamiseen ja vaatteisiin. Ja vaikka Aadan vanhemmat oiskin rikkaita niin ne ois varmasti tehnyt paljon töitä sen eteen esim kouluttautumalla! :)

      Ihmiset aina valittaa mullekkin siitä, kuinka rikas oon ja kuinka matkustellaan paljon, mutta oikeesti ihmiset käyttää rahaa eri asioihin, ei tarvii olla rikas välttämättä jos omistaa paljon vaatteita, kivan kodin ja matkustaa. Ikean tuotteillakin saa kivan kodin :)

      Poista
  15. et osaa näköjään yhistää tota kännykkäpussukkaa mihinkää...

    VastaaPoista
  16. ihana postaus :)! lähteekö toi vedenkestävä ripsari helposti sit pois meikinpoistoaineella vai joutuuko sen vanulapun kanssa hinkkaamaan silmiä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tota samaa oisin kysyny! Mä oon kyllästyny ku ne ei lähe ollenkaan pois, vaikka käytänkin vedenkestävälle meilille tarkotettuu meikinpoistoainetta.

      Poista
    2. Mulla on tota samaa ja lähtee nivean silmämeikinpoistoaineella tosi hyvin vedenkestäväks ripsariks ! ja muutenki iha loistava maskara :)

      Poista
    3. laita sitä sormeen ja pyöritä ripsiin. Vanulappu vaan imasee sen aineen itseensä ja sit on silmät punaset. Ja rimmelillä on ainakin tosi hyvää ripsariputsaria, lumenen on taas mun mielestä aika kehnoo samoten nivean.

      Poista
    4. Joo, lähtee mun mielestä yllättävän hyvin! Oon käyttänyt Lorealin vedenkestävälle meikille tarkotettua meikinpoistoainetta, eikä oo poistamisen kanssa tullu mitään ongelmia :)

      Poista
  17. onks teillä jotain tuttuja köpikses vai meeks jollekkin randomeille ? :D

    VastaaPoista
  18. Oi että! Ihana postaus, tykkään hirveesti lukea näitä kuukauden lemppareita :-)

    VastaaPoista
  19. aivan ihaaaaaaaaania kuvia!!!!!!! paras blogi ikinä!!:) lempiblogi<3

    VastaaPoista
  20. mikset koskaa vaiha fb proffakuvaa? siis ok tuohan on ihan taydellinen tuo nykyinen, mut halooo nyt on kesä & otat joka viikko ihan täydellisiä proffaks kelpaavia kuvia, et laittanu niitä ihania l.a. kuviakaan proffaks, mut miks?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaha :D Mun mielestä on aika hassua että huolehdit tollasesta asiasta, mut pakko kyllä myöntää et mä kyllä oon super laiska ton facebookin suhteen. Käyn siellä hyvällä tuurilla kerran viikossa, ja en oo vaan ikinä saanu aikaseksi sitä kuvaa päivittää :)

      Poista
  21. Luetko mitään blogeja? :)

    VastaaPoista
  22. jos hajuvesi ärsyttää ihoa kesällä, suihkuta sitä hiuksiin :) tuoksuu hiuksissa muutenkin enemmän ku iholla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kannata suihkuttaa sitä hiuksiin, koska se vaan kuivattaa hiuksia, eikä oo muutenkaan hyväksi niille.
      Mutta jos haluaa, että hiukset tuoksuu hyvälle, niin voi käyttää niitä hiuksille tarkotettuja hair mistejä. :)

      Poista
    2. Komppaan Peneliinaa, eli just tuon takia en oo niitä hiuksiin suihkutellu :)

      Poista
  23. Sun kuvas on kyllä tosi ihania! Rupesin seuraa pari päivää sitten ja kerennyt lukea koko blogis jo :--)

    www.wilmaroosamaaria.blogspot.fi

    VastaaPoista
  24. tee postaus että miten saat laitettua tonne oikeeseen reunaan kuvia, koska en oo mikää tekniikan ihmelapsi, nii en todellla osaa :DD siis esiim. just toi magnum jätski ja no toi kamra mitkä on siellä tällä hetkellä ;) :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi mä nyt neuvon Aadan puolesta :D
      Elikkä ne on gadgetteja, niitä voi lisätä blogin 'Ulkoasu'-kohdasta. Toi Instagram-laatikko on otettu snapwidget.com'ista, ja Aada on liittäny ton tekstin ja kameran yhdeks kuvaks, minkä se on liittäny kuvana gadgettiin :) toivottavasti tajusit! :D

      Poista
  25. jee samiksii, mäkin oon hiljattain parantunu mansikka-allergiastani ja oonkin tänä kesänä popsinu niitä sitten ihan innoissani! :) tää sun blogi on kyllä ehdottomasti yks mun lemppareista ja tää postaus oli tosi kiva !! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wihii eikö ooki ihanaa! <3 Ja voi kiitos paljon, ihana kuulla :)

      Poista
  26. ihana postaus. sun blogis on jotenkin niin sulonen :) + oon sanonu tän aikasemmin mut oot niin törkeen nätti!

    VastaaPoista
  27. Olis tosi kiva jos tekisit jonkun videon!?! niitä on niiiiin tosi mukava katsella kun teet ne niiiiiin hyvin ja tarkasti!!! :)

    VastaaPoista
  28. Eikääh, järkytyin. Kun luin tosta postauksesta missä oli sun synntäreistä. Oon aina luullu et olisit joku 14v. -.-' hyväminä... nolottaa. :'D

    VastaaPoista
  29. Oi kun ihania kuvia, ja varsinkin asuja<3

    ☆ http://vanilla-fairytales.blogspot.fi/ ♡

    VastaaPoista
  30. Voi kun oot niin luonnonkaunis :) Oon ihan kade sun kulmakarvoista, ne on niin tuuheat ...nimimerkillä en omista kulmakarvoja :( yhyy.

    Sulla on kyllä tosi kiva blogi. Ihanan värikäs ja eläväinen.

    Kesä menee kyllä liian nopsaa oon samaa mieltä :( niin ja aivan upea tuo Vilan alemekko <33

    ~ http://tartu-hetkeen.blogspot.fi/ ~

    VastaaPoista
  31. Oon iha rakastunu sun blogiin!♡ en ois uskonu että tällästä helmee löytäisin mun luettavien blogien joukkoon! Oot ihan älyttömän kaunis ja mää kuvat on upeita! En tiedä susta kun iän, joten ootko tehny joskus kysymyspostausta tai voisitko tehä? :-) ois kiva jos vastaisit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aada teki Maaliskuussa kysymyspostauksen :)

      Poista
  32. Oot tosi nätti, mutta valitettavasti mun mielestä sun blogis on aika massa... Toivoisin vähän jotain omaperäisempää sillä postaukset ovat yksi toisensa jälkeen vähemmän omaperäisempiä. Saman tyyppisiä bannereita olen nähnyt monella ja yms.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hm harmi kuulla :/ Mä yritän koko ajan parhaani mukaan tehdä itseni näkösiä postauksia, mutta jos nää ei miellytä sua niin muista että voit aina siirtyä lukemaan niitä jotka sun mielestä on niitä "omaperäisiä". Kiitos kuitenkin mielipiteestäsi, voin koittaa kiinnittää asiaan huomiota :)

      Poista
  33. paljon toi ripsari maksaa ja mistä ostit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin sen kesäkuun alussa Sokokselta, jossa se oli ainakin silloin puoleen hintaan, eli mun muistaakseni 9 euroa :)

      Poista
  34. Rakastan sun blogia yli kaiken! ♥ Oot kauheen nätti ja otat täydellisiä kuvia, oon löytänyt unelmablogin! ♥

    VastaaPoista
  35. susta tulee aika pinnallinen vaikutelma kun blogissas ei oo mistään muusta kuvia kun sun ostoksista ja ruuista. onko sulla jotai harrastusta tai jotain mistä voisit ottaa kuvia? sulle sopis joku harrastuksen aloittaminen! muuten ihana blogi ja oot tosi kaunis & ihanan pirtee. p.s älä ota ittees tätä kommenttia ei oo tarkotus pahottaa mieltä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi tosi harmi kuulla, ja en pahottanut mitenkään mieltäni. Mä mielestäni kyllä laitan tänne monista muistakin asioista kuvia kuin vaan ostoksista ja ruuista, mutta ne on tainnu sulta jotenkin jäädä huomaamatta. Kiitos paljon kun huolehdit, mut enköhän mä itse tiedä jos jonkun harrastuksen tarvitsen. Tän ei siis kuulu olla minkäänlainen hyökkäys sua kohtaan, kiitos mielipiteestäsi :)

      Poista
  36. Olis kiva jos vastaat tähän... koska tää on mulle kauheen iso ongelma mun jokapäiväisessä elämässä, eli kuinka usein peset sun hiukset? Vaikka oon yrittänyt vähentää hiusten pesua ja pitää hiuksia kiinni mutta silti ne rasvoittuvat nopeasti :( Jos illalla pesee, aamulla en voi lähteä mihinkään sillä hiukset ovat likaset.. Hiustenpesu väli on ollut n.2-4 päivää nyt lomalla kun oon vaan ollut kotona, kun ei oikeen oo kavereita.. Mutta olis kiva jos vastaisit jotain "Vinkkejä", miten pääsisin ongelmasta eroon.. Ainiin ja kuivashamppoo ei auta sitten yhtään:( Kiitos Aada jos vastaat!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mul on sulle yks vinkki, osa hiusten liasta tulee siitä et ei pese harjaa, eli se kannattaa huuhtasta aina harjauksen jälkeen :)

      Poista
    2. rakas anonyymi aadan hiustenpesu tuskin auttaa sua mitenkään, koska jokaisella ihminen on erilainen ja hiusten rasvoittuminen johtuu mm hormonien erityksestä jne mikä on jokaisella ihmisellä hiukka erilainen. Jos sun hiukset on rasvaset siitä huolimatta että oot yrittäny vähentää pesukertoja niin yksinkertasesti se ei oo sun juttu ja näinollen joudut pesemään niitä useemmin. Kyllä mulla on kavereita jotka pesee hiukset aamusin ja iltasin, ja sitten on niitä jotka pesee ne parikertaa viikossa. Ja ponnarilla pitäminen kiihdyttää päänahan hientuotantoa, eli pidä mielummin auki.

      Poista
    3. Kannattaa ostaa shamppoota,joka on tarkotettu rasvoittuville hiuksille! Ja hiukset kannattaa pestä yleensä jokatoinen päivä eli vaikka 3-4 kertaa viikossa.Tottakai jos pesee liian harvoin niin hiukset likaantuu,mut jos pesee ne joka päivä,hiukset tottuu siihen ja myös likaantuu nopeemmin,eli kantsii totuttaa hiukset vaikka siihen jokatoinen päivä-rytmiin :) + käytä aina samalla hoitoainetta! ;)

      Poista
  37. Sulla on aivan ihana blogi!♥ Mä rakastan just tän tyyppisiä blogeja, ja tää on ehkä paras blogi minkä tiiän :) oot tosi nätti ja kirjotat tosi hyvin :) !

    VastaaPoista
  38. ihana blogi sulla ! :) oot niin nätti !

    http://pieniihminenjossain.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  39. mitä toi helsingin magnum jäätelöjuttu maksaa? :)

    VastaaPoista
  40. Moi! :) ois kiva tutustuu suhun ja tietää mikä ois sukunimes, nii voisin pyytää sua fb kamuks :) oon itekki menossa losiin ens kesänä, nii sulta ois kiva kysellä siitä XD ja oot viel tosi nätti ja upeita kuvii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En hyväksy tuntemattomien kaveripyyntöjä facessa, mutta kikkailemaan saa tulla :) Mut löytää sieltä nimimerkillä aadduli

      Poista
  41. mistä toi ripsari on?:o ja hintaa oli ?:o
    + oot tooosi kaunis ! :)

    VastaaPoista
  42. Ihana postaus!

    http://ourlifebyhannasaana.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  43. Ihana postaus jälleen! mutta miten oot tehnyt ton sun liikkuvan kuva kollaasin? :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on snapwidget.com'ista :)

      Poista
  44. Paljon tuo mangorasva maksoi?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää sen kun muistais! :D Oliskohan ollut jotain 8 euroa..?

      Poista
  45. Sori Aada, en haluu pahoittaa sun mieltä, mut... Sun blogi on muuttunut enemmän pinnalliseksi lukijamäärän kasvaessa. Vaikka teit postauksen "ajatuksia täydellisyydestä" uskon että kovin moni ei osaa kuvitella sun "epätäydellisiä puolia"! Toki tykkään sun blogista, mutta alkupään postaukset ovat enemmän se juttu mistä mää tässä blogissa tykkään. Tän kommentin pointti on se että blogistasi saisi vielä paremman jos aina et kuvaisi vain uusia vaatteita ja kaikkea täydellistä ja hienoa. Ja niinkuin siihen ajatuksia täydellisyydestä postaukseen olit laittanut sellaisia "hassuja ehkä pilalle menneitäkin kuvia. Sellaisia lisää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuuleppa nyt anonyymi: mua itseä alko ärsyttään ihan hirveesti kun luin sun kommentin! Ensinnäkin...mitenniin pinnalliseksi!? Mun mielestä tää blogi ei oo pinnallinen, vaikka täällä on kuvia ostoksista ei se tee blogista pinnallista! Toisena...jos Aada on kirjoittanut kokonaisen postauksen täydellisyydestä niin etkö usko, että hän tarkoittaa sitä mitä kirjoittaa? Eihän kukaan järkevä bloggaaja vedä päästään valheita blogin täydeltä! Itse ainakin uskon Aadan kirjoittamaa tekstiä 100% ja en usko, että olen ainoa! Kolmanneksi...jos pidät alkupään postauksista enemmän kukaan ei pakota sinua lukemaan uusia postauksia, jos niistä tulee vain valitettavaa!

      Poista
    2. Jokaisella ihmisellä on OMAT mielipiteet! En ole siis tämä alkuperänen ano mutta mua raivostuttaa, että jos sanoo vähänkin jotain negatiiviseen menevää omana mielipiteenä niin se on heti muka jollain tavalla "väärin." Toisekseen sä et selvästi ymmärrä sanan pinnallisuus tarkoitusta. Pinnallista voi käyttää esimerkiksi ihan hyvin tuossa yhteydessä minkä ylempi ano sanoi, koska jos tässä blogissa on pelkästään kuvia hienosti asetelluista ruuista, uusista vaatteista ja meikeistä yms ja tekstikään ei ole mitenkään syvällistä niin eikö sen nyt jokainen näe että se on pinnallista. (Toki ei aina paha asia, mun mielestä tää blogi on esim hyvä juuri tälläisenä.) Toisekseen mun ystäväni pitää suosittua blogia ja kyllä mä voin suoraan sanoa että ei nää tuhannen lukijan blogien bloggaajat kirjoita tänne todellakaan kaikkia huonoimpia asioita elämästään ja yleensä taas jotain asioita saatetaan suurennella tai muuttaa niin, että ne kuulostaisivat jotenkin sanavalinnoiden avulla esim paremmilta. Ja sitä paitsi ylempi anonyymi ei maininnut missään välissä tuota tekstin luotettavuutta. Mä en ymmärrä minkä takia täällä ei esimerkiksi saisi kertoa kehittämisideoita aivan rauhassa, kun kaikilla on kuitenkin mahdollisuus kommentoida ja ylempi anonyymi kirjoitti vielä tekstinsä erittäin asiallisesti ja sanoi jo alussa että ei halua pahoittaa mieltä yms. Jokaisella on omat mielipiteet ja kaikki eivät rakas anonyymi ole kanssasi samaa mieltä, se on semmonen asia mikä kannattaa opetella tai tulet olemaan aika ongelmissa tulevaisuudessa.. :)

      Poista
    3. Kiitos mielipiteistä ja kehittämisideoista, on hyvä saada välillä kritiikkiä ja mä oonkin samaa mieltä edellisen anonyymin kanssa siitä että jokaisella saa olla ne omat mielipiteensä. Mua harmittaa kuitenkin se ettei sulle (eka anonyymi) oo tullut selväksi mun edellämainitusta postauksesta huolimatta se, etten tänne niitä epäonnistuneita, henkilökohtaisia yms asioita elämästäni halua syystä kertoa. Mutta onhan sekin harmi kuulla jos sun mielestä mun blogi on huonontunut. Mä kyllä kirjotan ja julkasen kuvia täällä moonista muistakin asioista kuin pelkästään ostoksista, ja oon ruvennut muutenkin suhtautumaan rennommin siihen mitä kuvia tänne laitan, ja oon laittanut välillä sellaisiakin kuvia joihin en ole itse täysin tyytyväinen. Voin kuitenkin yrittää kiinnittää asiaan jotenkin enemmän huomiota :)

      Poista
  46. et varmaan kerkee vastaa tähän niinkuin et muihinkaan kommentteihin mut miten oot saanu ton blogilista homman tollee, et siinä on suuri kuva jossa lukee suurella fontilla valkoisella pohjalla toi Blogilista juttu? :o Tai jos joku tietää mistä sen (ohjeen?) löytää googlesta niin voi kertoo, sori oon vähän tyhmä ihminen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/12/miten-lisaan-bloglovin-we-heart-it-ja.html?m=1 tossa on :)

      Poista
  47. Oot kyllä tosi taitava valokuvaamaan, kaikki kuvat on niin onnistuneita ja nättejä aina!<3 muutenki sulla on aivan ihana blogi ja vaikutat kivalta tyypiltä :-)

    www.withmyownstyle.blogspot.com

    VastaaPoista
  48. hei mistä toi ihana valkonen perus solmittava paita on? ja paljon on maksanut :)

    VastaaPoista
  49. Sulla on aina niin ihania kuvia ja oot tajuttoman kaunis, sun hiukset on ihanat:-)
    Millä sä muokkaat sun kuvia ja onko sulla sellanen kamerajalusta ja se joku kaukosäädin siihen mikä lie onkaan? :D jos on nii mistä oot hankkinut sen?

    VastaaPoista
  50. Ihan sika ihana blogi:) ja oot niin kaunis !!!(: ja mil kameral kuvaat ku sun kuvat on niin hyvii???(: ++ liityin lukijaks !!!

    VastaaPoista
  51. Oot nii nätti ja sulla on maailman ihanin blogi :) Oot todellaki mun lempi bloggaaja ja ootan aina uutta postausta :) Ja tuli vaa mieleen et ootkos suomenruotsalainen? Ite oon ja mun mielestä sä vaan vaikutat siltä :) En tiiä ootko joskus maininnu jotai sellasta mutta aattelin nyt kuitenkin kysyä :) -Jessica

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo, mutta useet mun sukulaisista on :)

      Poista
  52. Millä ohjelmalla oot tehny sun nimen banneriin ja muistakko yhtään mikä fontti ois ollu? :)

    VastaaPoista
  53. Oon miettiny jomtooosi kauan että mikä tää sun fontti ja väri on? Sellaista ei meinaan löydy bloggerista D: ois suuper kiva jos vastaisit!!

    VastaaPoista
  54. Tää blogi on aivan mahtava ja upee! Oot todella kaunis ja oot erittäin taitava valokuvaamaan. :)

    VastaaPoista
  55. Älä ota liian henkilökohtaisesti, mutta mun mielestä sun postaukset toistaa vähän itseään. Tai siis että lähes jokaisessa postauksessa on joku hienosti esille laitettu ruokakuva missä on jotain sydän/tähti hedelmäpaloja ihan vaan noin esimerkkinä. Myös ylemmän anonyymin kanssa olen samaa mieltä siitä, että olisi kivempi jos kirjottelisit tänne välillä muustakin kun vaan uusista vaatteista, tuotteista tai ipadin kuvista. Sun blogi on aivan ihana, kuvat on erinomaisia ja oot älyttömän kaunis tyttö, mutta mun mielestä tää alkaa olemaan jo kohta liian täydellinen ollakseen totta! Mun ajatus voi johtua ehkä siitä, että kirjotat äärettömän harkitusti ja söpöllä tavalla ja sun kuvat on semmosia weheartit kuvia, mutta itse kaipaisin vähän monipuolisempaa sisältöä tänne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi :/ Oon yrittänyt juuri viime aikoina tehdä erilaisia postauksia ja koittanut kiinnittää monipuolisuuteen huomiota, mut en oo näköjään tarpeeksi hyvin yrittänyt. Mä julkasen kyllä mooonia muitakin kuvia kuin vaan ruokakuvia tai ostoksia, ja ipadkuvia oon tainnut vaan pari kertaa julkaista, mutta näköjään noihin kiinnität enemmän huomiota. Kirjotan ja teen postauksia niistä asioista joista itse haluan, enkä sisältöä aijo parin ihmisen takia alkaa muuttamaan, mutta voin kyllä koittaa kiinnittää asiaan enemmän huomiota. :)

      Poista
  56. sulla on ihana tyyli ja tosi kiva blogi!!

    http://maijaleht.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  57. Ää mistä noi raitashortsit?(:

    VastaaPoista
  58. mistä näitä massalissublogeja oikein tulee

    VastaaPoista
  59. Oon ittekki rakastunu noihin The Body Shopin vartalovoiteisiin- se mansikka on musta parasta, mutta ah, toi mangokin tuoksuu NIIN hyvälle! :)
    Ps. Miten oot muuten saanut ton WeHeartIt-jutun tonne oikealle, mä oon vähän vajakki näitten juttujen kanssa enkä osaa laittaa sitä omaan blogiini... :D

    VastaaPoista
  60. Oot niin ihana ja kaunis! En kestä... mut miks et vaiha facessa sun profiilikuvaa ikinä? http://aadaviola.blogspot.fi/ laita tosta toi neljäs kuva!! Se on niin upee

    VastaaPoista
  61. Ihania vaatteita! Ihan rakastuin varsinki noihin farkkushortseihin ♥
    Ite alotin bloggaamisen eilen. Käytkö kurkkaamassa? :) http://memoriesneverdieblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  62. Mä olin tiistaista torstaihin Kööpenhaminassa mun perheen kanssa.
    Siellä oli kyllä ihanaa:) ja se Tivoli...<3
    Ihana paikka<3

    VastaaPoista
  63. Mulla on sulle pari kysymystä :)
    Ootko tietonen siitä, että tumblr on täynnä sun kuvia? Ainakin mun dashboardilla on päivittäin monia sun ottamia kuvia ;--)
    Ja haluaisitko mennä vaihtoon? Ja jos joo, niin minne? :)

    VastaaPoista
  64. Mistä ostit noi farkkushortsit joissa on pitsiä jotka oli tossa vikassa kuvassa? Ja miten saat ton otsikon tohon keskelle? Olis kiva jos vastaisit :)

    VastaaPoista
  65. Mistä noi sun raidalliset kangasshortsit on? Vastaisitko blogiini, koska muuten en muista katsoa sitä täältä :-) kiitos!

    VastaaPoista