torstai 11. huhtikuuta 2013

Kuulumispläjäys

Niinkun tuo otsikko vihjaileekin, houkutus kävi mulla liian suureksi tulla kirjottelemaan sekalaisia kuulumisia tänne, ennen niitä seuraavia taas matkaan liittyviä kuvahyökyaaltoja. Mulla on nimittäin niin paljon kaikkea mitä voisin kertoa ja onhan siitä jo aika kauan aikaakin kun viimeksi mitään kuulumisia oon tänne kirjoitellut! Eilinen koulupäivä oli yllättävän kiva (pituudesta huolimatta), koska mentiin liikassa megazoneen (eli sinne laasersota paikkaan, en tiedä yhtään löytyykö sitä muualta kuin lahdesta..?) jossa en ollut vielä ikinä ennen ollut ja oi se oli niiiin huippua (ja mä voitin)! Meillä vaihtui koulussa viiminen jaksokin tällä viikolla, ja aiettä tätä tunnetta kun on selvinnyt peruskoulun fysiikasta!!❤

Mutta niin, nyt oon siis todellakin reilun viikon oleskellut täällä kotimaassa, ja tekemisestä ei oo kyllä ollut pulaa! Monesti olisin vaan mielelläni ne pari lisä tuntia voinut päivään ottaa, koska tuntuu ettei millään vaan saa riittämään kaikkeen aikaa.. Kuvaileminen on hyvä esimerkki noista joihin ei sitä aikaa oo meinannut riittää, ja muutenkin ei tuo kuvausinto oo niin huipussaan täällä harmaassa Suomessa kuin siellä kaliforniassa.. Mutta sain kuitenkin tälläisen kollaasin koottua, jossa on ig, ipad ja kameran kuvia sekaisin.
Uploaded from Photo Slice
 Ig:stä tuttu kuva viime viikonlopun bailandoista, oli kyllä huippu kiva ilta! (kuvia en tosin ottanut, koska tottakai mä otin kameran ynnä muut mukaan, mutta unohdin muistikortin...hyvämä!)
Meille tuli tosiaankin heti viime keskiviikkona (tultiin siis tiistaina Suomeen) saksalainen vaihto-oppilas kuukaudeksi, ja ollaan esitelty sille näitä Lahden huippu nähtävyyksiä, haha! Oli se kyllä tosi innoissaan jäällä kävelemisestä ja saunassa käymisestä kun ei ollut ennen ikinä näitä kokenut. On kyllä niin hauskaa ja erilaista tää arki, kun kotona pitää puhua enkkua :)
Mango tempation = pure love Ihan mun lemppari tuoksu VS:ltä!
..ja toinen löytö usasta: varmaan noin puolen vuoden etsimisen jälkeen vihdoin löysin roosakultasen kellon!
Parina viime päivänä mun koululaukku ei oo mennyt kiinni vaikka kuinka yrittäisi.. Kasista neljään pelkkiä lukuaineita on aika puuduttavaa niin mulle kun mun laukullekin :-D
Enää 6 maanantaita, wohooo! Ootan niin sitä hetkeä kun saan sen päättötokarin kätöseen! Ainiin, se lukio....
Pientä hemmottelua koerupeamasta selvittyä, cosmo ja ihanaa välipalaa ❤
⑧&⑨ Oon nyt yrittänyt säästää mun hiuksia suoristusraudalta ja kokeillut vähän erilaisia hiustyylejä. Toi rento kalanruotoletti on yks mun lemppareista, harmi etten sitä vaan itelleni osaa väkertää.. Mut onneks mulla on taitavia kavereita!

Huhhu, tulipas paljon tekstiä! Toivottavasti joku teistä jaksoi lukea :D

102 kommenttia:

  1. Miten saat hetkessä noin paljon lukijoita?:o linkkaatko blogias johonkin muiden blogeihin tms?
    Mutta ei oo ihme että sun blogi saa noin paljon lukijoita, tää on nimittäin aivan mahtava blogi ja aivan ihania kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa a, sitä mäkin tässä ihmettelen!:D en kyllä yhtään osaa sanoa mistä jokainen tänne tiensä on löytänyt. Ja jos eteen tulee linkkaa blogisi postaus niin tietysti sinne linkkaan, mutten muuten missään mainosta :)

      Poista
    2. Demissä ainakin oon törmänny sun mainostuksii

      Poista
    3. Alussa kun olin vasta tehny tän blogin niin linkkasin demiin, mutta nyt en oo pitkään aikaan mainostanut missään :)

      Poista
  2. ihana postaus jälleen :) <3 ja ihania kuvia <3 ja ihanaa ku on vaihto-oppilas, meilläki on ollu monesti ja se on kyllä nii arkee piristävä juttu ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi ihana kuulla et tykkäsit! :) ja niin on!

      Poista
  3. sun blogi on aivan ihana! ootan aina innolla uusia postauksia:)

    VastaaPoista
  4. Ihana postaus. :) Ei siinä mitään jos joskus on paljon tekstiä, ja kun oli vielä kuviakin niin mikäs tuossa. Sun postauksia on oikeesti niin kiva lukea ja katsella, ehdottomasti olet yksi mun suosikkibloggaajista. Teepä videota joskus! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii ihanasti sanoit, kiitos paljon! Haluisinkin tehdä niitä enemmän, jos vaan aikaa riittäis kaikkeen editointiin yms ja keksisi hyviä aiheita niihin :-)

      Poista
  5. mä jaksoin lukea, ihanat kuvat ja nam sun välipala :)

    kiiasb.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et jaksoit, ja kiitti paljon! c:

      Poista
  6. Oih laaserammunta on niin parasta! Ja on niitä Megazoneja muuallaki kun Lahessa:>

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!!<3 Ja okeii, niin vähän aattelinki :>

      Poista
  7. Ihana blogi!! miten saa toi "montako päivää jäljellä" juttu Ipadiin/Iphonesiin??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. App storesta löytyy, kun haet nimellä big day lite :)

      Poista
  8. tosi ihana postaus :-) megazone on myös ainakin helsingissä, oon käynyt siellä pari kertaa ja kivaa on :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos, kiva et tykkäsit! :-) Ja se on kyl ihan super hauskaa!

      Poista
  9. Onko se tyttö vai oika se vaihto-oppilas ja minkä ikänen se on? :) Iha sairaan hyvä blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Poika ja 16 :) Ja kiitoos!

      Poista
    2. Onks se hyvännäkönen?;)

      Poista
    3. On ihan super söpö!

      Poista
  10. Moi aada! Osaisitko selittää, miten saan tagit näkymään we♥it-profiilissa? Kiitos jos autat, oon yrittäny tosi monesti enkä vaan tajua :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tagit? hmm.. en kyllä osaa yhtään auttaa, mulla ne on kai tullut vaan ihan automaatisesti tai jotain :o Sori en yhtään tiiä!

      Poista
  11. Ihan sika kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiitos paljon, kiva kuulla et pidit! :-)

      Poista
  12. on toi megazone muuallaki, ainaki oulussa ! :-) Siisti paikka!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vähän arvelinkin, koska on kuitenkin niin huippu paikka! :-)

      Poista
  13. Oulussa ainaki on megazone! Ja muuallaki on! :D

    VastaaPoista
  14. Ihanaa lukea sun kuulumisia pitkästä aikaa! :) On varmaan jännää kun on vaihtari kotona asumassa!

    VastaaPoista
  15. Ihana postaus ja ihanat hiukset! :)

    VastaaPoista
  16. Oioioioioi sulin tuolla viimeiselle kuvalle jossa katsot olkas takaa kameraan... OOT NIIN KAUNIS!

    VastaaPoista
  17. ihana postaus ja hienoja kuvia! :)

    VastaaPoista
  18. Ihanan pirteitä kuvia! Toi VS:n mango-tuoksu on munkin yks lemppareista ;)
    www.polkadotcookie.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoos! Ja melkeen kaikki noista tuoksuista tulikin haistettua siellä usassa, ja toi on kyllä niistä kaikista ihan ykkönen, haha! ;)

      Poista
  19. ♥Oot niin kaunis et WAU!♥
    ♥Ja sulla on niin ihana ja suloinen tyyli♥
    ♥Monesko päivä sulla muuten on synttärit♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voiettä, kiitti hurjasti! Ja mulla on ensimmäinen heinäkuuta :)

      Poista
    2. Mulla on 7.7.♥

      Poista
  20. oot ihan älyttömän kaunis♥

    VastaaPoista
  21. Megazone löytyy ainakin jyväskylästä ;)

    VastaaPoista
  22. Olet hyvin kaunis ja muistutat Emily Vancampia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :D Mun mielestä en näytä, mutta kiitos paljon! :>

      Poista
  23. heeei ihana postaus:) täälläkin oulussa on megatazone myös:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi ihana kuulla et tykkäsit, ja niin kuulemma onkin! :)

      Poista
  24. iihana postaus!:)Oulussa on ainaki megazone:D

    VastaaPoista
  25. Tuleeks noit hyvälaatusii kuvii pelkäl 1100d:llä vai käytätkö objektiivei et tulis tollane hyvä kuva? eli siis käytäksä objektiivei paljo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Objektiivit vaikuttaa kyllä mun mielestä tosi paljon tuohon laatuun, ja aika harvoin on nykyään toi kameran mukana tullut putki enää käytössä :) Tossa sivupalkissa lukeekin mun kaikki obskut ja eniten ehkä toi 100 millinen on päässyt käyttöön lähiaikoina :)

      Poista
  26. Mulla on sama toi suoritusrauta juttu.Ite osaan jotenkuten tehdä letin itsellekkin,mut olisiko sulla jotain helppoja kampausvinkkejä (ilman hiusten suoristamista/kihartamista)joita voisit esitellä blogissa??
    ps. sun blogi on ihana!<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi hyvä idea, laitan korvan taakse! :-)

      Poista
  27. tee sun lemppari blogeista joku postaus! ois kiva nähä minkälaisia blogeja sä luet:) ps. oot aivan superkaunis ja tommone ihana ihminen! rakastan sun blogii ylikaiken ja ootan aina uusia postauksia. täältä oikeen hehkuu sun ihana luonne ja kuinka positiivinen ootkaan ja päivän piristys aina ku on tullu uus postaus! :) jatka samaan malliin kaunokainen<3 ja anteeks sekava kommenttini..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu voisin joskus tehdä! Linkkaa blogisis postauskin on suunnitteilla ;) Ja voi kiitos hirmusesti ihanista sanoista, sä olit mun päivän piristys! c:

      Poista
  28. tee jotain hiustenlaitto postausta/ videoo ku sun hiukset on aina niiiin ihanasti ! :) ♥ oot superkaunis!

    VastaaPoista
  29. Voi vitsi oon sulle niin kateelinen! Oot niin kaunis! Ja toi sun matkas oon ittekki haaveillu pääseväni Losiin :D No toivottavasti tuleva nizzan matka auttaa tähän matka kuumeeseen :D

    http://welcome-to-my-life-fanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo nizzakin kuulostaa ihan huippu ihanalta, pidä kivaa! Ja toivottavasti toi sun losi haavekin joskus toteutuisi :)

      Poista
  30. Ehdottaisitko tuota kameraa mikä sulla nyt on nii muille :) paljo oot käyttäny rahaa noihi kamera jutskii ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos haluat hyvää ja halpaa ensimmäistä järkkäriä, niin todellakin suosittelen! :) Ja en oikeestaan yhtään tiedä paljonko oon käyttänyt, ja muutenkin melkeen kaikki objektiivit on mun iskän tai siskon!

      Poista
  31. Mistä oot ostanu ton meikkipussin(?) joka on tuol sun koululaukussa? (: Ja paljon toi 100 millinen obsku maksaa?(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on (feikki) longchampin penaali, ja oon ostanut sen Kreikasta jostain pikku kojusta :-) Ja en yhtään kyl tiedä, se on mun iskän!

      Poista
  32. Juotko koskaan alkoholia?

    VastaaPoista
  33. toi kalanruoto on ihana :--)
    ja megazone löytyy ainaski hesasta myös (paras paikka! :D)

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  34. Mihin järjestykseen laitoit lukiovaihtoehdot eli mikä 1.toiveena jne. ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lyk, kannas, Lyseo ja tiirismaa (jos enää ees oikein muistan :D)

      Poista
  35. Ihana postaus! Mäkin oon ollut megazonessa ja oli kyllä ihan mahtavaa :D

    VastaaPoista
  36. hei tää ei liity nyt tähän, mut minkälainen pyörä sulla on? ja mistä olet ostanut sitä milkan keksisuklaata, kun itse en löydä mistään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on jopo :) Ja oon saanu sen mun kaverilta, joka toi sen ruotsin laivalta. Se on kyllä ihan taivaallista, niin harmi ettei oo tullu vielä suomeen.. :<

      Poista
  37. Hei miten saat tehtyy noita pieniä vaaleenpuansia sydämiä :D ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täältä kopioi ja liitä taktiikalla saa sydämmen (+paaljon muuta)
      http://copypastecharacter.com
      Ja vaaleenpunaiseks ne saa vaihtamalla vaan tekstin väriä :-)

      Poista
  38. ihania kuvia! <3
    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  39. Miten teit tuon sun bannerin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oon tehny sen ipadillä ohjelmassa Frame Artist :)

      Poista
  40. Onko toi Naked-luomiväripaletti Amerikasta? :)

    VastaaPoista
  41. Ihana postaus! Noi kuvat on niin hyvälaatusia ja ihania! <3

    VastaaPoista
  42. aivan ihana blogi, ihastuin heti ! :) ja oot ihan sairaan kaunis, uus seuraaja täälläpääin!


    <3http://sannnisofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  43. sulla on ihan sika ihana blogi ja oot tosi kaunis!:-) miten oot muuten vaihtanut ton tekstin otsikon värin kun ite en osaa/en oo löytäny?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmmm oliskohan ollut sieltä mallinsuunnittelutyökalusta :)

      Poista
  44. sulla on ihana blogi:) Millä ohjelmalla sä teet noi sun bannerit. Hasluaisitko vähän auttaa mua miten saisin enemmään lukioita mun blogiin. Käyks kattoo: http://jassuslifee.blogspot.fi/



    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt sen ipadillä ohjelmassa frameartist :)

      Poista
  45. Mitenkä noi numerot joissa on ympyrät niin tehdään vai onko jokin nettisivu mistä oi kopioida? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://copypastecharacter.com
      ^Tuolta voi kopioida :-)

      Poista
  46. mistä sun huoneen matto on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ostettu Mattomyllystä, joka on ainakin kauppakeskus valossa Lahdessa (en tiedä onko muualla) :)

      Poista
  47. heh meillekki tuli vaihtari asumaan iha vasta :) Jenkeistä vaan mut seki on poika :D oot iha sairaan kaunis ja tää on blogi on toooosi kiva ! :) liityn lukijaksi ;)

    http://carryon-jatta.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha vähänkö hyvä sattuma! :D Ja kiitos paljon!

      Poista
  48. kui oot saanu näin paljo lukijoita!

    VastaaPoista
  49. Oot toosi nätti ja kui kauan oot kirjottanut tätä blogia ku sul on noin paljon lukioita??? Iteki ollaan sun lukioita sul on han paras blogi... Miten saat tehtyä tommosen siistin kuva jutun esim niiku tässä postauksessa??? Jos kerkeet katotko meijän blogin toivottavasti vastaat!!! http://anniaurora.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  50. Kiva blogi sulla :) Megazone löytyy ainakin Tampereelta. Muita en tiedä.

    VastaaPoista