tiistai 12. helmikuuta 2013

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

_MG_9975
_MG_9967
_MG_9987
_MG_9995
_MG_0002
image
_MG_9936
_MG_0011
Haha, en tajua miks postaan aina tiistaisin, kun mulla on muutenkin kauhee kiirepäivä ja joka paikkaan pitäis venyä :D Jotenkin vaan sattuu aina tekemään hirveesti mieli postailla tänne kuulumisia. Mutta anyways, super kivaa laskiastiistaita kaikille! Mä oon ainakin näiden parin päivän aikana syönyt laskiaispullia tän vuoden eestä, ne on vaan musta ihan parhaita, namm! Sitten oon käyttänytkin lähes kaiken mun vapaa-ajasta tota äikän päättötyötä ahkeroiden. Joojoo tähän päättötyöhön saatiin kyllä ohjeet jo syksyllä heti koulun alettua, mutta tottakai mä oon jättäny tän tekemisen kokonaan viimeselle viikolle ennen palautusta, huups! 
Asiasta kukkaruukkuun: löysin mun uuden ihan lemppari kuorintageelin! Toi Nivean yksilö osu vaan mun silmään kaupassa ja päätin sitä hetken mielijohteesta kokeilla, ja voi että ihan loisto tuote! Se kosteuttaa samalla, joten ihosta tulee ihanan silkinpehmeä ja sileä.
Oon muuten ihan hämmästyny että helmikuu on menossa jo kovaa vaihtia, aika menee vaan niin hujauksessa! Mutta on kyllä ihanaa huomata että päivät alkaa olla kokoajan hieman valosampia ku vähän aikaa sitten. Jee sieltä se kesä tulee!
♥Aada

75 kommenttia:

  1. mitä toi 'No egg' on? Onks se jotai kananmunan korviketta?

    Sulla on tosi kiva blogi! <3 (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo :D Oon nimittäin tosi allerginen kananmunalle :/
      Kiitos!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mulla on itelläni 3GS (Toi tossa kuvassa on mun siskon) :-)

      Poista
  3. Sulla vaan on aina niin ihanat kuvat ja postaukset :) ♥

    VastaaPoista
  4. aivan älyttömän ihania kuvia! :3


    silvercloudd.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. Oon seurannu sun blogia ja jonki aikaa ja täytyy kyllä sanoo että tää on ehdottomasti yks mun lemppareista! :)
    http://witheveryheartbeat-eve.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. mistä ostat iphonees kuoret? tosi vaikee löytää 3gs kuorii

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ostanu mun kaikki kuoret ultra-case.com:sta :) Ja toi on niin totta, niit ei myydä oikeen missään :/

      Poista
    2. ebaysta saattais löytyä! vitoseenkin hankit, vaikka sitä oli edes hädin tuskin tullut kauppoihinkaan! :--D


      camera-dreams.blogspot.com

      Poista
  7. sulla on aina kivat postaukset ja upeita kuvii! <3

    VastaaPoista
  8. hei ihanat kengät, mistä noi on ? :-)

    VastaaPoista
  9. Ihania kuvia! Ja nätti olet!♥

    VastaaPoista
  10. Oiii ihana blogi!:)) http://prettylikeprincess.blogspot.fi/ kato munkinn jos haluaat !<3

    VastaaPoista
  11. Mikä järkkäri sul on?(:

    VastaaPoista
  12. saanks toivoo et tekisit jonku kaveripostauksen tai jotai muuta spesiaalii ystävänpäivään?:D

    VastaaPoista
  13. sun blogi on ihan HUIPPU! ja oot iha hirrveen kaunis :)

    VastaaPoista
  14. miten oot saanut sun kuvat noin isoiks? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Flickrin kautta lisään kuvat blogiin, ja sieltä valitsen ison kuvakoon :-)

      Poista
  15. muokkailetko sä ikinä sun kuvia, jos muokkaat ni millä? ja kivoja kuvia on!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu muokkaan, yleensä Photoshopissa tai Flicrin aviaryssä :)

      Poista
  16. Sut on haastettu!

    undertheblueskywith-me.blogspot.com

    VastaaPoista
  17. Tosi kiva blogi sulla! Mikä toi on, toi pieneltä matkalaukulta näyttävä rasia/jutska? Ja ootko muuten ite liimannu tohon noi kuvat?
    On nimittäin aikas hieno!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Se on mun äikän päättötyö, kun valitsin aiheeks matkailun, ja juu oon päällystänyt sen ite noilla kuvilla :-)

      Poista
  18. eikä sun blogi on niin ihana :D ja nams mitä pullia! Ihana toi sun huonekki ja voih että :D

    VastaaPoista
  19. aivan ihania kuvia! ♥

    ps. haluun sun ihanat hiukset mun päähän :-D

    VastaaPoista
  20. miten ihmeessä saat noin hyvälaatuisia ja onnistuneita kuvia?:o millä kameralla kuvaat? oot muutes ihan kauheen nätti:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha voi kiitos! :) Säädän yleensä jo kamerassa valoisuutta lisää ja säädän ISO:a mahdollisimman pieneksi, ja otan yleensä jalustalla niin ei tärähdä :)

      Poista
  21. Tää blogi on vaan niin ihana! Oon aina iha innoissaa kun nään et oot postannu! :D Ja sit sul on niin ihana huone, haluisin oikeesti sen! ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos tosi paljon, ihana kuulla! :-)

      Poista
  22. Sulla vaan on niin upee blogi en kestä!! ♥

    little-insaneee.blogspot.fi

    VastaaPoista
  23. sulla on liiian ihana blogi ! ja postauksetkin! :)

    VastaaPoista
  24. eikä oikeesti siulla on maailman ihanin blogi! oot tosi kaunis ja saat ihanan valosia ja tarkkoja kuvia!! Liityin kyllä heti lukijaks kun näin tään blogin!!:)


    http://rosaa-lamoda.blogspot.com/

    VastaaPoista
  25. Oii ihanammaks vaan menee tää sun blogi :'3 Noi kuvat (ja toki postaukset muutenki!!) on ihan upeita :') ♥


    http://beautiful-life-of-linda.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. ihanan ihana blogi sulla! miten muokkaat sun kuvia? :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan yleensä photoshopilla tai ihan vaan flickrin muokkausohjelmalla :)

      Poista
  27. oi tosi ihanan raikas blogi. :) millä kamsulla kuvailet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitoksia! Kuvaan canon 1100D:llä :)

      Poista
  28. Ihanan raikkaita kuvia :) Näistä tulee pirteelle mielelle :-)

    http://saijis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  29. Ihanaa ku kävit kommentoimassa mun blogia niin löysin sitä kautta tieny sunkin blogiis! Sun blogis huokuu ihan positiivisuutta että oli aivan pakko jäädä lukijaksi (: ihana blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oo apua kiitos, sun blogis on kyl aivan ihana!! :-)

      Poista
  30. ei sais kattoo näit postauksia nälkäsenä! :D
    www.chaasingthesun.blogspot.fi :333

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha :D nyt munki ruper kyl tekee niin paljon mieli pullaa, mut ne loppu jo nyyh! :(

      Poista
  31. http://aadaviola.blogspot.fi/2013/01/new-in.html#comment-form vastaatko toiseks vikaan kommenttiin (: ois kiva tietää :)

    VastaaPoista
  32. sulla on tosi kiva blogi, selailin pari sivuu ja kattelin pelkkiä kuvia jotka on ihan sairaan hyvii ja hyvä laatusii kaikenlisäks!

    VastaaPoista
  33. Muuten,mistä se lokerikkojuttu on missä säilytät sun meikkejä,mikä oli siinä kuvapostauksessa?Ja voisitko joskus tehä kenties kysymyspostauksen? Tää on mun lempiblogi,tykkään älyttömästi!Ja se on ihanaa,kun vastaat aina kommentteihin ja vieläpä niin "pitkästi" tai silleen:) jatka samaan malliin!!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on ikeasta, oikeelta käyttötarkotukseltaan kai ruokailuvälineiden lokerikko :D Ja voisin kyllä tehdä joskus! Kiitos toositosi paljon! :-)

      Poista
  34. Mitä sä harrastat?Sulla on ihana blogi,ja vaikutat tosi kivalta ihmiseltä!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä käyn taidekoulussa :) ja voii kiitos, ihana kuulla! :-)

      Poista
  35. mistä noi sun kengät?:-))

    VastaaPoista
  36. aivan ihana tää sun blogis!! jään seurailee kyllä♥

    VastaaPoista