torstai 7. helmikuuta 2013

And that´s who I am...

Monissa blogeissa on näkynyt näitä "and that´s who I am" -postauksia, joita mä oon tykännyt tosi paljon lueskella, ja tuntuu että oon aina saanut tietää paljon enemmän niistä bloggaajista kaikkea uutta. Niinpä mäkin eksyin selailemaan tätä kyseistä tumblria, ja löysinkin toosi paljon kaikkia mua hyvin kuvaavia piirteitä, mutta hillitsin itseni ja tiivistin ne kaikista osuvimmat näihin kahteen kollaasiin. Muutenkin tein niistä kollaasit ihan senkin takia, että en itse kauheesti pidä niiden mijoonien peräkkäisten kuvien selaamisesta alaspäin (Ja rakastan kollaasien tekemistä jos on tylsää, haha!) Joten tässä tulisi, joitakin enemmän tai vähemmän syvällisiä faktoja minusta:
image
image
No, onkos joku samanlainen kuin minä? ;)
Aada

32 kommenttia:

  1. ei oikeesti mulle tuli sellanen fiilis että ihan kuin lukis omii and that's who i am juttui :-D eli aika samalaisii sitten vissii ollaa :p

    http://sunnuntaina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. haha, samastuin aika monee !:D näitä on oikeesti kiva lukee, siitä saa paremman kuvanki bloggaajasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon ihan samaa mieltä! Ja hihi samanlaisia taidetaa sitten olla ;)

      Poista
  3. Ihana tää sun blogi!:)
    Kuvapostaus!--> iamyoungg.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. kiva tää! tälläsist saa paljon enemmän irti itse bloggaajasta;-) sun blogi on parhautta, jatka samaan malliin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii kiva, että ei ollu sun mielestä tylsä :) Ja voi kiitos paljon!

      Poista
  5. paljon samallaisia oli joihin samaistuin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi mekin sitten taidetaan olla samanlaisia (:

      Poista
  6. hei mulla tuli monissa melkeen kaikissa sellanen fiilis et ihanku mä:) ja millä teet noits kollaaseja?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehny nämä ipad sovelluksella "pic collage" :)

      Poista
  7. Hah, monet noist täsmäs kans muhun! :)

    VastaaPoista
  8. sun blogi oli aluks ihan mahtava mutta nyt tuntuu että on kokoajan sitä samaa :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama olo mullakin. Tuntuu kuin, että kaikissa olis vaan kuvia hedelmistä, sängystäs, vs jutuista..... Ymmärrän, että talvi on varmaankin yks syy, mutta kun kerran sulla on taitoo kuvata, niin käyttäisit sitä monipuolisemmin! :) mutta olet kaunis, ja kyllä mä hedelmiäki jaksan katella :D hyvää helmikuuta, Aada :)

      Poista
    2. Harmi että teillä on tollanen fiilis :( Oon kyllä lähiaikoina yrittänyt erikoisempia postauksia kehitellä, kuten tuo video ja muut. Mutta tuo on ihan totta, voisin kyllä yrittää kuvailla monipuolisemmin! Koitan parhaani mukaan kehittyä bloggaajana, mutta tietenkään kaikkia ei voi miellyttää. Kiitos kuitenkin mielipiteistä, on hyvä saada tietää miten voisin blogiani parantaa! :)

      Poista
  9. Haha,miten ihmiset voikaan olla niin samanlaisia?Monet noista meinaan täsmäs just muhun :D<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, aika hassua tosiaan huomata miten helposti voikaan samaistua toisiin, etenkin jos on tuntemattomia! :)

      Poista
  10. ku selailin noita ja sen jälkeen selasin tollasii kuvii mitä olin ite tallentanu, nii löysin sun kollaaseist ehk kaks mitä mul ei oo :)) miten voi ollakkaan nii samanlainen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho ollaankin sitten tosi samantyyppisiä haha :D

      Poista
  11. oi miten kiva postaus ja pakko sanoo et oon tosi samanlainen sun kaa:D tykkään et postaat usein, ootan aina millo tulee uus postaus:)!

    VastaaPoista
  12. ihana blogi sulla ! :) liityin lukijaks :)

    VastaaPoista
  13. Ihana blogi ja oot tosi nätti :)

    http://masteringliving.blogspot.com

    VastaaPoista
  14. sori tyhmät kysymykset, mut millä oot muokannu ton esittelykuvan (toi pieni tos oikeella) ja miten oot saanu noi tekstit siinä keskelle?(: ja aivan ihana postaus taas!

    VastaaPoista
  15. voisitko tehdä toisen videopostauksen ?(:
    rakastuin siihen ekaan niin paljon ja tykkään katsoa enemmän videoita ku lukea tekstiä :D
    ja muuteskii oot niin ihana ja nätti ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla et tykkäsit, ja teen kyllä joskus kun kerkeän ja keksin hyvän aiheen :-)
      Ja voi kiitos! <3

      Poista
  16. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  17. ihana blogi oon kohta selannu sen läpi ! oon lukijanakin ♥ ja kaikki, paitsi toi et haluisin jo lapsia juttu.. nii on samaa (: ihana blogi, paras blogi mitä oon lukenu :3 ja olis ihanaa jos tekisit enemmän videopostauksia tai ees pari lisää (:

    // http://yolo-jasujossu.blogspot.fi/

    VastaaPoista