torstai 17. tammikuuta 2013

Last few days

image
image
image
IMG_1370
IMG_1422
IMG_1434
Tässä vähän fiiliksiä parilta päivältä, mukaan on mahtunut kaikenlaista tekemistä, lähinnä kouluhommia, rentoilua ja kavereita. Tehtiin Oonan kanssa ihanaa hedelmäsalaattia yks päivä, ja kokeisiin luvun lomassa oon rentoutunut mm. cosmon parissa. Eilen kävin myös hakemassa ton aivan ihanan laukun h&m:stä, kun olin sen laittanut silloin viime viikolla varaukseen. Im in love!
Huomenna olis taas kerran suunta helsinkiin kavereiden kanssa, tulee varmaan kivaa! Mutta nyt mun ilta varmaan jatkuu gossip girlin tai jonkun muun rentoilut parissa, kivaa torstai-iltaa sinnekin!:)
Aada

50 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja ihana laukku :D

    VastaaPoista
  2. oi että on kyllä tosi kiva laukku!!!! :) ja nam toi eka kuva!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihastuin siihen kyl heti kun näin!<3

      Poista
  3. Ihana laukku! ja oot kaunis, oon nii kateellinen :)

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo laukku! Ens viikolla olisikin itselläni reissu Helsinkiin ja tuohon voisi mahdollisesti tuhlata lahjakortin jämät! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti löydät!:) Toi on kyllä yks ihanimmista laukuista ikinä! <3

      Poista
  5. Toi hedelmäsalaatti näyttää hyvältä! Sun blogi on mun yks lemppareista ja sulla on niin ihania kuvia! ps. ootko tehny noi kuviot kynsiin konad latalla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!<3 Ja juu oon tehnyt konadilla :-)

      Poista
  6. Mulla on toi sama laukku ja ah voi tätä rakkauden määrää! Löysin tän sun blogin vähän aikaa sitte ja tykkään tästä tosi paljon :)

    www.twostepcloser.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä ahh ihan täydellinen!<3 Ja kiitos paljon! :)

      Poista
  7. Blogisi on yksi parhaista joita luen♥ odotan postauksiasi aina tosi kovin! Ihana ihana laukku, oliko kalliskin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon!♥ Ei ollut hirveen kallis mun mielestä, tais olla 39€ :-)

      Poista
  8. Toi laukku on kyllä ihana, sama löytyy multakin ;-)

    VastaaPoista
  9. Et ehkä huomannut mun kommenttia tuolla yhdessä vanhemmassa postauksessa joten kommentoin nyt uudestaan :D haluisin tietää et millä ohjelmalla teet noita "valopalloja" ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai sori en ookaan huomannu :) Muokkaan ne mun ipadillä ja hyviä ohjelmia siihen on mun mielestä esim. pixlr express, PhotoJus tai Bokehful :-)

      Poista
  10. Sulle löytyy haaste mun blogista :-) !
    http://timeofmylife-amanda.blogspot.fi/2013/01/haaste.html

    VastaaPoista
  11. aa ihana sä♥ ja toi laukku on kans ihana!

    VastaaPoista
  12. Millä sä teit noi kuviot kynsiin, "piirsitkö" niinku vai miten? Ihania kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein ne konad laatoilla. Eli ne on tavallaan sellasia kynsileimasimia :-)

      Poista
  13. Oot tosi kaunis ja sulla on aivan upeita kuvia, oot ihana! :-)

    VastaaPoista
  14. Tää sun blogi on ihana<3,odotan sun postauksia aina innolla:) voiks tehdä postauksen sun lempi vaatteista???

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kuulla, kiitos!<3 Ja voisin kyl tehä joskus! :)

      Poista
  15. Mustakin toi lempivaatepostaus ois kiva tai joku vaatekaappipostaus.
    Sun tyylis on nimittäin aivan ihana, ja aika mun tyylinen.

    Ja viel pari kysymyst:

    Minkä ikänen sun isosiskos on?

    Ja mist oot ostanu noi kynsileimasimet? Ja muistatko paljon makso?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos ja voisin kyl tehä sellasen joskus:)
      Mun sisko on 18v.
      Ja oon ostanu ne virosta tai stockalta ja mun muistaakseni yks laatta tai yks erikoislakka oli jonkun 5€ kpl

      Poista
  16. Paljonko toi laukku makso? Toi on ihana! :)

    VastaaPoista
  17. ihanat kynnet ja toi hedelmäsalaatti!

    http://saltsugarandstyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  18. kuvat on tarkkoja ja oot tosi ihanan näkönen!♥

    VastaaPoista
  19. ihana blogi, vaikutat niin pirteältä ja sellaselta, johon tutustuis ilomielin! Voisitko joskus tehä videopostauksen, ois niin kiva kuulla sun ääntä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oi ihana kuulla! Ja juu voin tehä joskus! :-)

      Poista
  20. voi miten ihana blogi! :) mä jään ehdottomasti seurailemaan :)

    VastaaPoista
  21. toi on kyllä tosi hieno laukku! :) tiiäkkö mahtuuko sinne sisälle macbookki? :) aattelin jos ostais koululaukuks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ainakin tää mun macbook air mahtuu :-)

      Poista
  22. Olik noi karhunvatukat hyvii ja mitä niitten vieres on noi punaset? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeestaan kauheesti tykänny ja se on granaattiomenaa (joka on hyvää!) :-)

      Poista