sunnuntai 20. tammikuuta 2013

I really need a day between Saturday & Sunday

image
image
image
IMG_1603
image
IMG_1486
IMG_1465
Moikka ihanaiset! Tossa kuvia tältä päivältä, ja niistä näkyykin missä oon tätä sunnuntaita suurimmaks osaksi vietellyt. Käytiin siis Oonan ja äitin kanssa ikeassa kun meillä oli kaikenlaista ostettavaa sieltä. Ikea reissuihin ei vaan ikinä kyllästy, saa hyvää ruokaa, kaikkea turhaa mutta niin ihanaa tavaraa omaan huoneeseen, ja muutenkin siellä kiertely on mun mielestä niin kivaa. Se on ollu mulle ihan pienestä pitäen, kun on päässyt näpyttelemään kaikkia niitä feikkitietokoneita ja pyörimään tuoleilla, haha:D
Mutta nyt mun pitää kuitenkin ryhdistäytyä ja mennä lukemaan enkun kokeeseen. Miksköhän tää mun kokeisiin luku jää aina tälle viimeiselle illalle, huups..  

63 kommenttia:

  1. ihana toi sun asu ekas kuvas! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. ihana toi laukku! mistä oot ostanu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. se on h&mstä, aada on maininnu jo aikasemmi :)

      Poista
  3. ihana laukku ja oot tosi kaunis<3

    VastaaPoista
  4. millä muokkausohjelmalla muokkaat kuvasi:) ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaan yleensä ipadillä ohjelmilla pixlr express, Befunky tai photoshop express. Tai jos koneella niin photoshop elements tai flickrin aviary :-)

      Poista
  5. Wou, onks toi sun huone? Onpa upee!:)

    VastaaPoista
  6. Voi sun blogis on aina niin upeita kuvia!:)

    VastaaPoista
  7. ah noi ikean lihapullat on niin ihania ♥ tosi kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  8. kiva postaus ja haha mäkin olin tänään ikeassa, ja niinku sanoit siihe ei kyllästy!

    VastaaPoista
  9. mmm ikean lihapullat on niin hyviä :-) ja voi että, älyttömän kiva toi sun laukku !

    VastaaPoista
  10. voiks tehä huonepostausta?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tehnyt jo, joulukuun postauksista löytyy :)

      Poista
  11. haha, voi Aada :-D mullakin jää vikalle illalle, mainiosti oon jo kaks kertaa tammikuun aikana iltamyöhään muistanut, että joo seuraavana päivänä ois koe :---))
    tuo laukku on ihan mielettömän upee !

    camera-dreams.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tää on oikeesti ollu mulla ihan aina! En vaa pysty keskittyy kokeeseen lukemisee montaa päivää ennen:D pitää olla pienoinen paniikki päällä et pystyn kunnolla lukee haha :D

      Poista
  12. Oot tosi kaunis ja sulla on mielettömän ihana hymy! :)

    http://anythingcanhappen-jonna.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  13. hei oikeesti :) oot tooosi kauniis ;) haluisin kysellä että mistä oot ostanu ton sun paidan joka on ekassa kuvassa :)? se tosi kiva (:

    ps.oot mun lempibloggaajista, jatka samaa rataa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos paljon! Se on hollisterin ja mun vanhemmat osti sen frankfurtista :)

      Poista
  14. Sulla on kyllä niin ihania asuja! :)

    VastaaPoista
  15. siis mitä ihmettä... parissa kuukaudessa melkeen 500 lukijaa ! onnee mut pakko sanoo et oon kade ;o missä oot mainostanu ? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Iteki ihmettelen mistä näitä lukijoita tulee!:D mut en oo nyt mainostanu missään, vähän aikaa sitten vielä demissä :) mut paljon lukijoita on tullu ainakin silloin kun pari blogia on valinnut mut top10 blogejen joukkoon :-)

      Poista
  16. Voisitko tehä semmosen "linkkaa blogisi" postauksen alle 50 lukijan blogeille? :)

    VastaaPoista
  17. millä objektiivilla kuvaat useimmiten? esim just nää kuvat? ihan sika hyvä laatusia enkä meinannu es uskoo että slla on 1100d runko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa sivussa lukee mun objektiivit joilla kuvaan, mut nää oon ottanu tolla Canonin 100 millisellä :)

      Poista
  18. Oot tosi nätti ja sulla on ihanat hiukset. Tykkään sun banneristakin todella paljon! Toi taivas kuva on ihana1 Liityin lukijaksi

    VastaaPoista
  19. Vautsi! Ihana blogi, kateeksi käy! :)♥

    http://sssherlock.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  20. mä olin kans sunnuntaina ikeassa ! (: ja ihan huippu tää sun blogi ! oot aivan yli kaunis +ihania vaatteita !♥♥ (:

    VastaaPoista
  21. Vähä oot hoikka ja toooosi kaunis! ja upee banneri! Sun blogi on yks parhaimmista! :D

    VastaaPoista
  22. hei voitko kuvata ne mitä ostit/sait sieltä ? :) jos siis sait jotain uutta huoneesees;D

    VastaaPoista
  23. Löysin sun blogin toissapäivänä ja selaillessa vanhoja postauksia läpi oon ihan koukussa tähän blogiin ! Ihania kuvia varsinkin.
    Käy kurkkaamassa mun blogia, vaikka oon aika varma ettei se kyllä tälle blogille vedä vertoja :-).. sininoora.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oii ihana kuulla et tykkäät! Käyn kurkkaamassa! :-)

      Poista
  24. Mielestäni vastaat noihin kommentteihin jotenkin teko pirteästi. Itse pidän tästä blogista myös, mutta jotenkin ärsyttävää toi sun "kiitos<3" tyyli.


    Mutta siis vain minun mielipide, olethan ihan nätti tyttö (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En omasta mielestä kyllä oo mitenkään teko pirteä, mut kiva silti et sanoit mielipitees, ehkä voin kiinnittää asiaan enemmän huomiota :) Mut tuun oikeesti tosi iloseks kun joku kehuu vaikka tätä mun blogia, enkä haluu vastata vaan silleen tylysti "kiitos."

      Poista
  25. tää sun blogi on mun lempiblogi tällä hetkellä !:) <3
    jos saa kysyy, miten sait noi blogilista ja insragrammin tonne sivulle ? :)

    www.lifejohanna.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-)
      Tein ensin vaan tollasen kuvan sellasella teksti ohjelmalla, ja sit lisäsin "kuva" gadgetin, ja kun siinä on kohta, johon voi lisätä linkin, johon pääsee kuvaa painamalla, niin siihen laitoin linkiks ton statigrammin profiilin :)

      Poista
  26. wow!ihanaaa..:) voitko joskus tehä teijän talosta tai parista huoneista postauksen ku näyttäää olevan niin ihanaa joka paikassa:)ja mä niin rakastan sisustamista:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! Ja noi kuvat on kyllä ikeasta :) huonepostauksen oonkin jo tehnyt, eli joulukuun postauksesta löytyy! :-)

      Poista
  27. ihana blogi!! mistä noi sun ruskeet nilkkurit on? ne on iha supermakeet xd

    VastaaPoista
  28. Millä ohjelmalla oot tehny noi pallot tohon toiseen kuvaan ? :)

    VastaaPoista