perjantai 28. joulukuuta 2012

Ootd + newies

IMG_0540
kuva
IMG_0581
IMG_0575
IMG_0563
farkkutakki PRIMARK, pitsitoppi VILA, farkut DR DENIM, kengät DINSKO, korut H&M
pink2
pink
Tänään suunnatiin Karismaan Satun kanssa alennusmyynteihin katselemaan jos jotain sattuisi löytymään. Kyllähän löytyi ja vaikka mitä ihanaa, mutta joko niiden kokolapussa komeili XXXL tai hinta oli sen 100€... Mulle käy aina näin! Mutta kun olin jo luovuttanut etsinnöissä, silmiin osui nämä pinkit ihanuudet, ja mikä parasta: niissä pilkisteli 20€ hintalappu! Siinä en kauheesti enää miettinyt, vaan raahasin ne hymy korvissa suoraan kassalle. Oon muutenkin tälläisiä kenkiä pitkään katsellut ja joulutoivelistaltakin taisi löytyä. Aah tätä materialismi onnellisuutta!
Nyt aattelin ottaa loppupäivän levon kannalta löhöillen, ja ehkä jonkun leffankin vois katella. Nauttikaapa tekin tästä perjantai-illasta!
♥Aada

58 kommenttia:

  1. oot niin täykky! aloin seuraamaan sua instas ja tykkäsit mun starbucks -kuvasta :)

    itwasonlyjustadream-juli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. oot aina niin ilosen ja söpön näkönen nuissa kuvissa,tulee vaan niin hyvä fiilis!<3

    VastaaPoista
  3. kuka ottaa nää sun kuvat?
    ja oot toosi kaunis!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun isosisko tai kaverit :-) Nää on ottanu mun isosisko!

      Poista
  4. ihana toi farkkutakki! Tollasta oon aina ettiny:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oonki ostanu sen tosi kauan sitten, mut aina vaan ihana, ei mee pois muodista! :-)

      Poista
  5. eikö noi kengät oo enemmä fitness kengät?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oikeestaan joo:-) Ne on mun mielestä sisäpelikengät

      Poista
  6. Sä oot kyllä kans yks täydellisyys !! Ja noi kengät on ihanat :-)

    VastaaPoista
  7. oot kyllä maailman kaunein nainen oikeesti,upee!! :) miten oot saanu tohon gatgetteihin vai mikä onkaa noi tekstit blogilista ja instagram?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wow apua kiitos!♥ Ensin ulkoasusta painoin lisää gadget -> kuva -> linkki kohtaan lisäsin sen linkin mihin haluan kuvaa klikkaamalla päästä ja siinä ne pitäis olla! :-)

      Poista
  8. Oi vitsi tää sun blogi on ihana :) Upeita kuvia! ♥

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  9. kuinka pitkä oot? :)

    VastaaPoista
  10. mistä oot ostanu noi dr. denimit? :) oot tosi nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Garlingsista (viime keväänä) ja kiitos! :-)

      Poista
  11. Oot ihan superkaunis!:)

    http://senjasnewbeginnig.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  12. Sulla on niin upee blogi ja toi farkkutakki on myös upee:)!

    VastaaPoista
  13. omg toi sun hymy :o niin VALLOITTAVA!

    VastaaPoista
  14. sulle on haaste mun blogissa:)
    sofiaheartyouu.blogspot.com

    VastaaPoista
  15. pidätkö itseesi nuoremman näkösenä,kuin olet ?
    jos vertaat itseesi esim. kavereihisi ja vaikkapa nyt toiseen bloggariin saralovesyou:hun ?:)
    oot silti kyllä kaunis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä pidä:) Mun mielestä ei oo mitään tiettyä ulkonäköä tietyn ikäisille. Ja jos kattoo mun kuvia vuosi sitten, niin oon mä mielestäni paljon vanhemman näköinen nyt kuin silloin haha :D Ja kiitos!

      Poista
  16. I like that pants ;-)

    http://annaheartya.blogspot.com/

    VastaaPoista
  17. Oot kyllä tosi nätti, oon ihan rakastunu sun blogiin :)

    http://www.veerruu-timeofmylife.blogspot.de/

    VastaaPoista
  18. oot ihan järkyttävän söpö! :>
    Onks sulla instagraaaaam?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hih kiitos ihana! :>
      Ja mun insta löytyy nimellä aadaviola

      Poista
  19. Aw oot sulonen ja tosi positiivisen olonen ihminen. Tulee aina parempi mieli kun lukee sun postauksia :--) Ihana blogi, yks mun lemppareista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oii kiitos tosi paljon! tälläsiä kommentteja kaikkien tulis saada! :--) Oot ihana<3

      Poista
  20. vau,sul on aivan ihana tyyli! oot muutenkin tosi kaunis ja... haha,taidat olla täydellinen!:----D
    Ois muuten kiva tietää vähän enemmän sun tyylistä! omani kun on vähän hakusessa...;) kierteletkö esim. koskaan kirpputoreilla ja mistä saat ideoita ja inspiraatiota sun asuihin jne?:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau kiitos paljon! ♥Mut en oo täydellinen!
      Löydän inspistä omaan tyyliin esim. lookbookista, blogeista, kaduilta, lehdistä, elokuvista jne. Siin menee kyl hetki kun löytää oman tyylinsä, toivottavasti säkin löydät! Ja käyn kyl välillä kirppareilla, mutta harvoin mä sieltä löydän mitään haha :-D

      Poista
  21. Sä oot tosi kaunis! :):) ja ihana tyyli<3

    VastaaPoista
  22. oot ihan mielettömän kaunis! oon aina unelmoinu tollasista hiuksista ku sun :) ne on vaan niin täydelliset :-) käy kurkkaamassa munki blogia jos kiinnostaa! ;)

    melluuuuu.blogspot.com

    VastaaPoista
  23. Ihana tyyli! :)

    Mun blogissa on menossa Aussien hiustuotearvonta. Osallistujia on vielä aika vähän, joten voittomahdollisuus on aika hyvä. :) Tervetuloa osallistumaan:
    Aussie-hiustuotearvonta

    Ja hyvää uutta vuotta jo näin etukäteen! :)

    -Minna

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :-) Käyn kurkkaamassa arvonnan ja hyvää uuttavuotta sullekin! <3

      Poista
  24. mielettömän ihana blogi ja nätti tyttö !:) oon myös kateellinen hiuksilles !

    time-runs-like-a-cheetah.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  25. aivan ihana blogi ja ihania kuvia! :)

    whoami-life.blogspot.fi

    VastaaPoista
  26. tosi ihana blogi ja ihania kuvia! :)Ps. minkä merrkiset noi kengät on? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne on kai jotkut li-lining :D ei mikää varsinainen merkki kai:)

      Poista
  27. Voi herttinen sä oot todella kaunis ja ja niin suloinen!

    VastaaPoista